مربی آلومینیوم: استحقاق کسب یک امتیاز را داشتیم/ فدراسیون به داوری‌ها رسیدگی کند

مربی آلومینیوم: استحقاق کسب یک امتیاز را داشتیم/ فدراسیون به داوری‌ها رسیدگی کند

مربی آلومینیوم نسبت به داوری دیدار تیمش با تراکتور اعتراض کرد.

به گزارش سادس، حسین عبدی، مربی آلومینیوم اراک به دلیل اخراج منصوریان در جریان بازی با تراکتور در نشست خبری پس از این بازی حضور پیدا کرد و گفت: ما برای برد به این بازی آمدیم و تمام تلاشمان را کردیم. ما با سه، چهار تغییر پا به میدان گذاشتیم ولی برخلاف جریان بازی روی ضربه ایستگاهی گل بخوریم و سپس گل دوم و سوم را دریافت کنیم. در نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را تغییر دهیم. تراکتور هم روی ضد حملات موقعیت‌هایی به دست آورد و در نهایت گل سوم‌شان کار ما را خراب کرد. فکر می‌کنم استحقاق کسب حداقل امتیاز را داشتیم.

او درباره داوری اظهار کرد: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما طبق هفته‌های گذشته و بازی لیگ و جام حذفی مقابل گل‌گهر و بازی مقابل تراکتور چند اشتباه رخ داد. قبل از گل دوم باید پنالتی برای ما گرفته می‌شد و گل هم در موقعیت آفساید به ثمر رسید. چه بسا ما می‌توانستیم در نیمه اول بازی را به تساوی بکشیم و در نیمه دوم به برتری برسیم. تیم آلومینیوم از این اتفاقات در هفته‌های آخر که نمی‌گویم عمدی است، ضربه خورده است. من خواهش می‌کنم کمیته انضباطی به این مسائل رسیدگی کند. من شنیدم که گل‌گهر دوباره در دقیقه پایانی پنالتی گرفت و به پیروزی رسید. امروز دیدید که داور به راحتی آقای منصوریان را اخراج کرد. نباید به تیم‌های تازه لیگ برتری شده شهرستانی اجحاف شود. متاسفانه این اتفاقات همه را ناامید می‌کنم. خواهشی که از فدراسیون دارم این است که به داوری رسیدگی کند.

مربی آلومینیوم بیان کرد: من به ضرس قاطع می‌گویم که برخی کارشناسان داوران یکسری صحنه‌ها را با روابط قبول می‌کنند. امیدواریم به جایگاهی برسیم که هیچکس به داوری اعتراض نکند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *