اقدامات پليس عمدتاً در مسير پيشگيري است

فرمانده انتظامي استان گفت: اقدامات پليس عمدتاً در مسير پيشگيري است و معاضدت هاي قضائي پشتيبان پليس در تامين نظم و امنيت و اجراي قانون است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”غلامعباس غلامزاده ” در نشست هم انديشي قضائي و انتظامي استان چهارمحال و بختياري از اين دو دستگاه به عنوان بازواني قدرتمند در توليد امنيت کشور ياد کرد و گفت: اقدامات پليس عمدتاً در مسير پيشگيري است و معاضدت هاي قضائي پشتيبان پليس در تامين نظم و امنيت و اجراي قانون است.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: پليس با روحيه و تفکر بسيجي تمام سعي خود را خواهد کرد تا در اجراي قانون و احقاق حقوق مردم در کنار سيستم قضائي بهترين عملکرد را داشته باشد و اين تلاش و جديت در برون داد اقدامات پليس و سيستم قضائي با استقرار نظم و امنيت مثال زدني و شاخص بالاي احساس امنيت کاملا مشهود است.

غلامزاده: تعامل پليس و دستگاه قضا را ضامن امنيت شهروندان در جامعه دانست و اظهارداشت: اين تعامل در جهت پيشبرد اهداف امنيتي و پيشگيري از وقوع جرايم موثر بوده و اين ارتباط مي بايست دو سويه و به صورت مستمر باشد.

وي با اشاره به اينکه تعامل قضائي و انتظامي، تعالي بخش امنيت در جامعه است، گفت: جهت ارتقاء سطح امنيت در جامعه، تعاملات نيروي انتظامي و دستگاه قضائي بايد بيش از پيش افزايش يابد تا بدين وسيله شاهد حضور چشمگير شهروندان با مشارکت حداکثري در بحث امنيت باشيم.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: رسيدن به اين مهم بدون مشارکت و همکاري تمامي دستگاه هاي درگير در حوزه امنيت ممکن نخواهد بود و در سايه تعامل دو جانبه پليس و دستگاه قضا، امنيتي در خور و منزلت مردم ايجاد مي شود و اين کاري ارزشمند و قابل تحسين است.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان ضمن تقدير و تشکر از مجموعه دستگاه قضائي استان، گفت: نيروي انتظامي با خلوص نيت، پاکدامني و اقتدار همراه با مهرباني در خدمت آسايش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاري بزرگ براي خود مي داند و فرمايش مقام معظم رهبري که پليس را مجاهدين في سبيل الله ناميدند مدال و افتخاري گرانبها تر براي خود مي دانيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *