از رها شدن ۱۴ ساله پیست کلنگ خورده دوچرخه‌سواری تا برگزاری تور همدان

از رها شدن ۱۴ ساله پیست کلنگ خورده دوچرخه‌سواری تا برگزاری تور همدان

سادس/همدان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: پیست دوچرخه سواری همدان، از ۱۴ سال گذشته پس از پیشرفت ۳ درصدی کار، رها شده‌است.

رامین تاج‌بخشیان در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: در سال‌های ۶۷، ۶۸ و ۶۹ تور دوچرخه سواری همدان در استان، برگزار شده که سال اول به صورت استانی و در دو سال آینده به صورت کشوری بوده‌است.

تاج‌بخشیان تصریح کرد: این تورها با توجه به شرایط اقلیمی و سربالایی‌هایی که در استان وجود دارد، بسیار منحصر به فرد بودند اما به دلایلی تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که این تور را مجدد راه‌اندازی کنیم، مطرح کرد: در حال رایزنی با اداره کل ورزش‌وجوانان و اداره‌ کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برای تامین منابع و امکانات هستیم.

تاج‌بخشیان ادامه داد: در صورت تامین منابع، تور دوچرخه سواری کشوری همدان را در هفته همدان که در شهریورماه است، برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به نبود پیست مناسب دوچرخه‌سواری در همدان، گفت: در استان، پیستی وجود دارد که ساخت آن، از ۱۴ سال پیش، آغاز شده و پس از پیشرفت سه درصدی رها و هیچ اقدام دیگری در آن مکان، صورت نگرفته‌است.

تاج بخشیان ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که ساخت این پیست را مجدد ادامه دهیم چون همدان، یک شاهراه است، بار ترافیکی زیادی دارد و همین مسئله باعث کشته شدن دو دوچرخه‌سوار در سال‌های گذشته شده بنابراین امیدواریم که ساخت پیست دوچرخه سواری، مجدد در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *