صالحی امیری: شوک کرونا متوقف‌مان نکرد/ کاروان فرهنگی از ۲۵ نفر به یک نفر تبدیل شد

صالحی امیری: شوک کرونا متوقف‌مان نکرد/ کاروان فرهنگی از ۲۵ نفر به یک نفر تبدیل شد

رییس کمیته ملی المپیک گفت: برنامه‌های ما برای حضور در المپیک توکیو با وجود شیوع ویروس کرونا متوقف نشد و مردم باید بدانند پشت صحنه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش سادس، رضا صالحی امیری در مورد آخرین وضعیت کاروان ایران برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد: مردم باید بدانند در پشت صحنه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. قطعاً صدها نفر در پشت صحنه آماده‌سازی قهرمانان حضور دارند. در نخستین گام همه فدراسیون‌های المپیکی بعد از جاکارتا برای المپیک آماده شدند. اردوهای داخلی، اعزام به اردوهای خارجی و حضور در مسابقات انتخابی داشتیم و سپس شوک کرونا به وجود آمد، اما ما متوقف نشدیم.

او ادامه داد: یک ستاد عالی را به اتفاق وزارت ورزش تشکیل دادیم تا همه امور کاروان در چارچوب یک ستاد عالی به صورت منسجم هدایت و از حاشیه‌ها جلوگیری شود. یک ستاد عملیاتی هم به ریاست سجادی تشکیل شد. تلاش کردیم قوی‌ترین مدیر فنی را شناسایی کنیم و به سجادی رسیدیم و با یک تیم جوان در کنار او پیش رفتیم. در واقع در حال پرورش نسل جوانی هستیم تا در آینده هم دچار مشکل نشویم.

صالحی امیری در مورد فعالیت‌های کاروان گفت: ما ستاد فرهنگی را تشکیل دادیم و سه سال کار کردیم تا نمایش فرهنگی در توکیو داشته باشیم. به‌خاطر کرونا کاروان ۲۵ نفره که قرار بود به توکیو برود را به یک نفر تبدیل کردیم. چهار برنامه فرهنگی در توکیو داریم؛ روز اول مرداد نمایشگاه ایران زیبا را افتتاح می کنیم. رونمایی از فرش بافته شده برای المپیک و صنایع دستی خواهیم داشت. ۲ هزار فلش که حاوی مستند ایران است بین قهرمانان توزیع می‌شود و هزار فلش هم بین ایرانیان مقیم ژاپن توزیع خواهد شد. هفت فیلم با زیرنویس ایرانی و ژاپنی به نمایش در می‌آید.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *