لحظات نابی که توکیو ۲۰۲۰ از دست داد

لحظات نابی که توکیو ۲۰۲۰ از دست داد

المپیک توکیو متفاوت از ادوار مختلف بازی‌هاست و به دلیل شیوع ویروس کرونا محکوم به از دست دادن بسیاری از لحظات زیباست.

به گزارش سادس، المپیک بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است که افراد زیادی را از سراسر جهان دور هم جمع می‌کند. این رویداد همیشه مملو از صحنه‌های تلخ و شیرین است که ثبت آن لحظات به عنوان یادگاری از این بازی ها تا ابد باقی می ماند.

حضور تماشاگران، تشویق کردن‌ها، در آغوش کشیدن‌ها، اشک شوق ریختن‌ها و  گرفتن عکس یادگاری لحظات احساسی و زیبایی را در بازی‌های المپیک به تصویر می‌کشاند. برای سی و دومین المپیک نیز انتظار می‌رفت شاهد لحظات با شکوه و زیبایی باشیم اما  یک ویروس همه چیز را تغییر داد.

شیوع یک ویروس در سراسر جهان  بر روی سلامت و نحوه زندگی افراد زیادی تاثیر گذاشت و حتی بسیاری را هم به کام مرگ کشاند. این ویروس شکوه را هم از مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان گرفت.

کرونا ابتدا باعث تعویق یک‌ساله المپیک توکیو شد و سپس باعث شد که خیلی از اتفاقات مهم و مراسم‌های آن حذف شود. هفت روز دیگر المپیکی آغاز می‌شود که نه رژه با شکوه و پرتعداد کشورها را دارد و نه تماشاگرانی که از ته دل به تشویق و خوشحالی بپردازند. ورزشکاران هم نه تنها در سالن‌های خالی باید رقابت کنند بلکه لذت سر خم کردن برای این که مسوولان ورزشی جهان مدال رویایی المپیک را برگردن‌شان بیندازند و حتی گرفتن عکس یادگاری با هم را نیز از دست می‌دهند. 

در ۲۳جولای (اول مرداد) ورزشکاران و همراهان از سراسر جهان با صورت‌هایی پوشیده از ماسک، به دور از هیاهوی تماشاگران و مراسم های زیبایی که به اجبار حذف شدند، در توکیو جمع می‌شوند  تا یک المپیک متفاوت را تجربه کنند.

*لحظات زیبایی که در المپیک قبلی شاهد آن بودیم و کرونا مانع از تکرار آن در توکیو۲۰۲۰ شد:

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *