اعزام تیمهای جودوی ناشنوایان به مسابقات جهانی فرانسه

اعزام تیمهای جودوی ناشنوایان به مسابقات جهانی فرانسه

رییس انجمن جودوی ناشنوایان از اعزام تیم جودوی زنان‌ و مردان ناشنوا به مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه خبر داد.

محمدرضا لویی مقدم در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان جودوی ناشنوایان، اولین اردوی تیم بانوان جودوکار از فردا (جمعه ۲۵ تیر) با حضور ۲۰ ورزشکار در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بانوان جودوکار ناشنوا برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان  شرکت می کنند و برای شناسایی بهترین نفرات ۶ مرحله اردو تا آبان ماه پیش بینی شده که در نهایت ۳ جودوکار در صورت تایید کادر فنی به رقابتهای قهرمانی جهان فرانسه اعزام خواهند شد.

مقدم همچنین درباره وضعیت تیم مردان برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه اظهار کرد: در بخش مردان مشکلی برای حضور در این رقابتها نداریم و با ۱۰ ورزشکار در رشته های انفرادی، تیمی و کاتا شرکت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تیم جودوی مردان برای شرکت در قهرمانی جهان فرانسه تا امروز ۲ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته و سومین اردو با حضور ۱۴ ورزشکار از یکم مرداد در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود و پس از برگزاری چند مرحله اردو، ۱۰ نفر در ۷ وزن برای شرکت در قهرمانی جهان انتخاب خواهند شد.

رییس انجمن جودو ناشنوایان در پایان افزود: تلاش بر این است که پس از ۲ سال دوری از مسابقات با انتخاب بهترین نفرات در بخش جودو زنان و مردان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *