بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی

عصر امروز ۲۱ تیر وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازان اعزامی به المپیک توکیو بازدید کرد.

به گزارش سادس، در جریان اردوهای تیم ملی تیراندازی اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و علی نژاد معاون وزیر و دیگر مسئولان ورزش کشور حاضر شدند. در ابتدا سرپرست فدراسیون و مربیان صحبت‌هایی را ارائه کردند و در انتها وزیر ورزش با تیراندازان گفت و گو کرد.

البته طبق اعلام فدراسیون قرار بود سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این بازدید حضور داشته باشد اما غیبت داشت.

نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مهیار صداقت در بخش تفنگ و جواد فروغی و هانیه رستمیان در بخش تپانچه نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۲۰ هستند که ۲۶ تیر عازم توکیو خواهند شد.

علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی بعد از معرفی ورزشکاران و مربیان به وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ما در حالی به المپیک اعزام می‌شود که در یکی دو سال گذشته درگیر کرونا بودیم. مهمات ما از خارج وارد می‌شود، پروازها لغو شده بود و سفرها و اردوهای خارجی لغو بود. تمرینات آنلاین از خانه الگو سایر کشورها شد. بعد از بهتر شدن شرایط و اخذ مجوز از وزارت اردوها را شروع کردیم و اردیبهشت دو مرحله اردو به مجارستان و کرواسی داشتیم که در مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی کرواسی را انجام دادند و خوش درخشیدند. ما تمامی امکانات را فراهم کردیم مهمات و سلاح به اندازه کافی در اختیارشان بود. 

وی در ادامه گفت: فاطمه کرم زاده در تفنگ و هانیه رستمیان در تپانچه جام جهانی کرواسی به فینال رسیدند. همچنین فروغی در جام جهانی هند و کرواسی طلا گرفت. تیراندازی در ۷۳ سال حضورش در المپیک بیشترین سهمیه را گرفته است. فارغ از نتیجه‌ای که در المپیک کسب شود،  ورزشکاران ما پیروز میدان هستند چون با سختی ها سهمیه گرفتند. امیدوارم از المپیک هم دست پر برگردیم و زحمات وزارت و کمیته را جبران کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *