قشقایی برای سال آینده می تواند مدعی باشد

قشقایی برای سال آینده می تواند مدعی باشد

سادس/فارس قدیمی ترین بازیکن تیم قشقایی شیراز معتقد است که تیمش در صورت حفظ بازیکنان فعلی، می تواند سال آینده مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

هادی خادم که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در دیدار حساس مقابل چوکای تالش همراهی کند به سادس گفت: خوشحالم که نتایج هفته گذشته به سود فوتبال شیراز رقم خورد. این  که پیش از بازی با چوکا، فاصله امتیازی ما با این تیم به حدی رسید که حتی پیروزی آنها هم نتواند این فاصله را جبران کند، اتفاق بسیار خوبی بود وگرنه آنها در رشت دست به هر کاری می زدند تا ما را شکست دهند.

وی افزود : تصاویر بازی هفته گذشته فجر را دیدم که چطور در تهران برق ورزشگاه را قطع کردند و دست به هر کاری زدند تا این تیم را زمین بزنند اما فجر پا پس نکشید و نتیجه را گرفت. با این حال، باید مسئولان فوتبال ما هم هوشیار باشند و طوری عمل کنند که بتوانیم نتایج لازم را بگیریم

خادم گفت : باید از تیم پارس جنوبی جم هم تشکر کنیم که بازی جوانمردانه ای انجام داد. زمانی که چوکا یک گل در جم به ثمر رساند، فکرش را نمی کردیم بازی برگردد اما جمی ها گل تساوی را زدند تا نشان دهند جوانمردی در فوتبال نمرده. زیبایی فوتبال هم به این است که حق به حق دار برسد و تیمی که حقش است، بماند. درست است که گاهی ممکن است این اتفاق برای خودمان تلخ باشد اما باید بدانیم همه در حال تلاش هستند و کسب موفقیت با زیرپا گذاشتن حق دیگران، ارزشی ندارد.

خادم در پاسخ به این سوال که چرا قشقایی در برابر بزرگان نتایج بسیار خوبی گرفته اما نتوانست از پس تیم های ته جدولی بر بیاید، گفت : برای تیمی مثل ما که خیلی از بازیکنانمان اولین سال حضورشان در لیگ یک را تجربه می کنند، ایجاد انگیزه برابر تیم های مدعی خیلی راحت است. بازیکنان یک هفته با تمام وجود تمرین می کنند تا بتوانند در مقابل فلان تیم قدرتمند بازی کنند و نتیجه این تمرینات را هم در طول بازی مشاهده می کنیم. اما در بازی های کوچک، دادن انگیزه به این بازیکنان کار سختی می شود. هنر هم همین است که بتوانیم به آنها برای بازی مقابل تیم های پایین جدول  انگیزه بدهیم که متاسفانه امسال در این زمینه موفق عمل نکردیم.

کاپیتان قشقایی درباره میزان امیدواری اش نسبت به آینده این تیم گفت : امسال اکثر بازیکنان قرارداد دو ساله دارند و این یعنی می توان آنها را نگه داشت. اگر بازیکنان امسال را حفظ کنیم و فصل آینده هم چند بازیکن به ترکیب ما اضافه شوند، تیم قدرتمندی تشکیل می دهیم که می تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد. البته مسائل اقتصادی و سخت افزاری هم اهمیت بسیار زیادی دارد که در این زمینه ها هم دچار مشکلاتی هستیم.

به گزارش سادس، تیم قشقایی شیراز که همچنان خطرسقوط به دسته پایین تر را حس می کند، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۱ تیرماه در شهر رشت به مصاف چوکای تالش خواهد رفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *