راستی: وزراء دولت سیزدهم از سیاسی‌کاری بپرهیزند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: به سید ابراهیم رئیسی توصیه می‌کنم که کسی را انتخاب کند که هم اراده و هم علم داشته باشد. منظور از اراده، روحیه کار شبانه روزی است. ما در مکتب انقلاب آموخته‌ایم که هر گاه مسئولین بدون حاشیه و جهادی به مردم خدمت کردند، وضعیت بهتری داشته‌ایم.

جعفر راستی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به بحران‌های زیست محیطی اخیر، قطعی برق و آب در بعضی مناطق کشور گفت: توصیه‌ام به دولت دوازدهم و رئیسش این است که در روزهای آخر وضعیت کشور را سامان دهند چرا که روزهای آخر در خاطر مردم بیشتر می‌ماند. روحانی و تیمش دست کم در روزهای آخر باید خاطرات خوبی را در ذهن مردم ثبت کند. کسی توهم توطئه ندارد اما متأسفانه در این روزها عدم مدیریت مثل قطعی برق و آب را داریم. 

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس افزود: به سید ابراهیم رئیسی توصیه می‌کنم که کسی را انتخاب کند که هم اراده و علم داشته باشد. منظور از اراده، روحیه کار شبانه روزی است. ما در مکتب انقلاب آموخته‌ایم که هر گاه مسئولین بدون حاشیه و جهادی به مردم خدمت کردند، وضعیت بهتری داشته‌ایم.

نماینده مردم شبستر مجلس با اشاره به ارتباط بین انتخابات و رضایتمندی مردم اظهار کرد: به منتخبان سید ابراهیم رئیسی و وزراء پیشنهاد می‌کنم از سیاسی کاری بپرهیزند. رئیسی باید بدون لحاظ چهار سال آینده، آستین بالا بزنند چرا که مدیران مدبر در این کشور وجود دارد. 

راستی همچنین به ضرورت همراهی قوه مقننه و قضائیه با مجریه اشاره کرد و گفت: سه قوه موظف‌اند در این چهار سال تمام توان خود را به کار ببندند تا کم‌کاری‌ها را جبران کنند. امیدوارم مردم در این دوره آسایش نسبی را تجربه کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *