انتقاد سرمربی برزیل از رئیس کونمبول

انتقاد سرمربی برزیل از رئیس کونمبول

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بعد از شکست برابر آرژانتین به انتقاد از برگزار کنندگان کوپا آمه ریکا پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، رقابت های کوپا آمه ریکا به میزبانی برزیل برگزار شد و این تیم در دیدار پایانی برابر آرژانتین شکست خورد.

تیته سرمربی برزیل بعد از بازی به انتقاد از برگزار کنندگان این رقابت پرداخت و گفت: ورزشگاه ها و زمین چمن بد بودند و بازیکنان با خطر زیادی مواجه شدند. نباید چنین رقابت بزرگی اینگونه برگزار می شد. من مشخصا انتقاد خود را متوجه الخاندرو دومینگز، رئیس کونمبول می کنم. او در این مدت کوتاه چنین تصمیمی را گرفت.

تیته قبل از آغاز کوپا آمه ریکا هم به انتقاد از میزبانی کشورش پرداخت و حتی بازیکنان دست به اعتصاب زدند و از میزبانی کشور خود انتقاد کردند با این حال در نهایت این رقابت ها در برزیل برگزار شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل به سبک بازی آرژانتین هم انتقاد داشت و گفت: ما می خواستیم به بازی سرعت دهیم اما بازیکنان آرژانتین در بیشتر زمان های بازی با زمین زدن خود ریتم بازی را گرفتند. آرژانتینی‌ها وقت زیادی صرف زدن ضربات می کردند و داور هم واکنشی نشان نمی داد. استراتژی حریف از کار انداختن ریتم و سرعت بازی بود.

تیم ملی فوتبال برزیل آخرین باری که شکست خورد در یک دیدار دوستانه در سال ۲۰۱۹ بود و آخرین شکست سلسائو در یک بازی رسمی به جام جهانی ۲۰۱۸ و دیدار برابر بلژیک برمی‌گردد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *