سهرابیان: در تجلیل از قایقرانان پروتکل‌ها رعایت شد/ کاغذ بازی‌های ترخیص قایق‌ها ادامه دارد

سهرابیان: در تجلیل از قایقرانان پروتکل‌ها رعایت شد/ کاغذ بازی‌های ترخیص قایق‌ها ادامه دارد

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: در تجلیل از قایقرانان المپیکی پروتکل‌ها را رعایت کردیم و خواستیم از زحمات ورزشکاران و کادرفنی تشکر کنیم.

به گزارش سادس، علیرضا سهرابیان در حاشیه تجلیل از قایقرانان المپیکی بیان کرد: این مراسم برای تقدیر و تشکر از ورزشکاران دختر و پسر المپیکی قایقرانی برگزار شد. آنها زحمات زیادی برای راهیابی به المپیک و پارالمپیک کشیدند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که تجلیل از ورزشکاران در این شرایط شیوع ویروس کرونا کار خطرناکی نبود؟ تاکید کرد: تمام پروتکل‌ها را رعایت کردیم و فاصله گذاری شده بود. اعضای تیم هم واکسن زده بودند. در این مکان هم محدودیت دمایی و فضایی وجود نداشت. از طرفی خواستیم به زحمات ورزشکاران ارج بگذاریم و دو هدف داشتیم که اعلام کنیم در شرایط کرونا نه ورزش ما و نه تولید داخلی ما نخوابیده است.

او در مورد زمان اعزام قایقرانان به المپیک گفت: ۲۶ تیر ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه شب گروه اول می‌روند و چهار مرداد گروه دوم می‌روند و امیدوارم با بهترین نتیجه برگردند.

سهرابیان در مورد ترخیص قایق‌های رویینگ در گمرک بیان کرد: مشکل ترخیص قایق‌ها بهتر شده اما کاغذ بازی‌ها ادامه دارد. از مسوولان گمرک تشکر می‌کنم اما قایق‌ها به المپیک نرسید ولی امیدوارم به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برسد. اگر قایق‌ها یک سال گذشته به دست ورزشکاران می‌رسید به کسب نتایج بهتر کمک می‌کرد. امیدوارم به بازی‌های آسیایی هانگژو برسد تا کمک کند تا قایقرانی در افزایش سبد مدالی کاروان ایران نقش داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *