مرحبا: مردم آستارا در بی‌آبی محض به سر می‌برند

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه کردم این حوزه انتخابیه در بی‌آبی محض به سر می‌برند خواستار توجه به این موضوع شد.

یه گزارش سادس، غلامرضا مرحبا در اخطاری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس مستند به اصل ۲۰ قانون اساسی گفت: سوال من از وزارت نیرو است؛ در شرایطی که در برخی از نقاط کشور سرمایه گذاری های میلیاردی صورت می گیرد، چرا در بخش های دیگر هیچ گونه سرمایه گذاری حتی در حد ۱۰ الی ۲۰ میلیارد تومان برای نجات جان و معیشت مردم صورت نگرفته است.

وی افزود: امروز مردم حوزه انتخابیه من در بدترین شرایط به لحاظ نبود آب قرار دارند و در بی آبی محض به سر می برند، برای بیش از ۱۰ روز آب آشامیدنی در کل شهر و روستاها قطع شده و بیش از یکصد هزار نفر جمعیت شهر و بیش از یکصدهزار نفر جمعیت مسافر در وضعیت بهداشتی بسیار نامناسب بسر می برند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در شرایط فعلی تنها بیمارستان آستارا آب نداشته و چیلرهای به خاطر نبود آب دچار مشکل شده اند و نوزادان و بیماران کرونایی و سایر بیماران در دمای بالای ۴۰ درجه در عذابند. در این شرایط سوال این است کار وزارت نیرو چه بود و در گذشته برای این مردم چه کرده است؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *