نماینده مراغه خواستار رفع مشکلات فرودگاه سهند مراغه شد

نماینده مردم مراغه در مجلس تاکید کرد: اخلالهای به وجود آمده در پروازهای فرودگاه سهند مراغه مشکلات عدیده ای را در رفاه مردم استان ایجاد کرده که باید سریعتر مرتفع گردد.

به گزارش سادس، علی علیزاده در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: استانهای آدربایجان‌ شرقی و شمال کردستان تنها فرودگاهی که دارند مراغه است که در سالهای اخیر پروازهای آن کاملا برقرار بود اما مدتی است که در پروازهای این فرودگاه اخلال ایجاد شده و با تاخیر مواجه است، سازمان هواپیمایی مشکل را بحث جایگاه سوختگیری فرودگاه اعلام کرده است. بین وزارت راه و وزارت نفت اختلاف وجود داشته و هیچکدام مسئولیت رفع مشکل این جایگاه را نمی پذیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر باعث ایجاد شکایات عدیده ای از سوی مردم شده است، دو وزارتخانه باید مشکلات خود را حل کرده و در جهت رفاه مردم گام بردارند.

نماینده مردم مراغه در مجلس در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از سوی دیگر در شهر همجوار مراغه که تنها ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد به تازگی برنامه ای برای احداث فرودگاه در نظر گرفته شده است چرا زمانی که می توان با ۲۰۰ میلیارد تومان فرودگاه مراغه را کامل به روزرسانی کرد و مشکلات آن را رفع نمود باید بیش از دو هزار میلیارد تومان از بیت المال برای احداث فرودگاهی دیگر هزینه کرد. جلوی این اقدام باید گرفته شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *