بهتری: کشتی‌گیران آزاد ناشنوا در بدترین شرایط عازم ترکیه می‌شوند

بهتری: کشتی‌گیران آزاد ناشنوا در بدترین شرایط عازم ترکیه می‌شوند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا نسبت به وضعیت اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی جهان ترکیه انتقاد کرد.

اکبر بهتری، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ناشنوایان در رده سنی جوانان، ۶ ماه است که مربیان در بدترین شرایط و با امکانات محدود تلاش می کنند تا تیم خوبی را برای قهرمانی جهان ترکیه آماده کنند. به طوری که این تیم از نظر آمادگی بدنی و فنی قابل قیاس با گذشته نیست.
 
وی یکی از مشکلات این تیم را نداشتن تجربیات بین المللی عنوان کرد و گفت: این تیم چون برای اولین بار در یک تورنمنت جهانی شرکت می کند و بیشتر کشتی گیران برای اولین بار با هواپیما سفر می کنند از نظر روانی دچار استرس زیادی هستند و ما علاوه آماده سازی کشتی گیران از نظر مهارت های فنی باید از نظر روانی نیز با آنها کار کنیم تا بر استرس خود غلبه کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا با بیان این که کار کردن با یک کشتی گیر ناشنوا کار سختی است، گفت: برای کار کردن با یک کشتی گیر ناشنوا ۲۰ برابر فرد معمولی باید انرژی صرف کرد تا مهارت های فنی را به خوبی یاد بگیرد.

بهتری همچنین با اشاره به شرایط بد اعزام کشتی گیران جوان به ترکیه، اظهار کرد: کشتی گیران آزاد ناشنوا در شرایطی  روز دوشنبه ۱۴ تیر  ساعت ۶:۳۰ عازم ترکیه خواهند شد که ساعت ۳ بامداد  باید در فرودگاه حضور پیدا کنند و همان روز پس از رسیدن به ترکیه بدون استراحت برای انجام تست pcr باید قرنطینه شوند.

وی ادامه داد: کشتی گیران صبح روز سه شنبه ۱۵ تیر پس از وزن کشی ۲ ساعت بعد باید روی تشک حاضر شوند که این شرایط برای کشتی گیران جوان سخت و روی نتایج تاثیرگذار خواهد بود.

بهتری افزود: هر چند این موضوع را با رییس فدراسیون ناشنوایان مطرح کردم که در صورت امکان کشتی گیران یک روز زودتر عازم ترکیه شوند، اما متاسفانه این شرایط فراهم نشد.

وی پیرامون این پرسش که چقدر از سوی فدراّسیون ناشنوایان تحت حمایت هستید، افزود: از حمایت کافی برخوردار نیستیم، حتی تا به امروز فدراسیون یک البسه برای کشتی گیران تهیه نکرده و ما با حمایت رییس انجمن و سایر دوستان این گونه مشکلات را برطرف کردیم.

بهتری در پایان خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲ سال است که با تیم ناشنوایان کار می کنم بدون این که از فدراسیون حق و حقوقی دریافت کرده باشم. به هر صورت با تمام سختی ها تلاش بر این است که بهترین نتیجه را در ترکیه رقم بزنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *