مارتینس: با تمرکز بالا بهترین پرتغال را شکست دادیم

مارتینس: با تمرکز بالا بهترین پرتغال را شکست دادیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از نمایش تیمش برابر پرتغال بسیار خوشحال است. او درباره آسیب دیدگی هازارد و دی بروین  هم توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میرر، تیم ملی فوتبال بلژیک در یک هشتم نهایی یورو 2020 با یک گل برابر پرتغال به پیروزی دست پیدا کرد تا راهی دور بعد شود.

روبرتو مارتینس در نشست خبری بعد از بازی گفت: این پیروزی تنها کیفیت بالای ما را نشان نداد بلکه نحوه کنار آمدن با بهترین پرتغال را هم ثابت کرد. تیم حریف یکی از بهترین نمایش های خود را داشت اما برابر این تیم مقاومت کردیم و به پیروزی دست پیدا کردیم که این ارزش کار ما را نشان می دهد.

سرمری بلژیک ادامه داد: پرتغال تیمی بسیار باتجربه بود. آنها به خوبی می دانند که چگونه خود را از فشار خارج کنند و از فرصت ها بهره گیرند. پرتغال قهرمان یورو و لیگ ملت های اروپا بود. ما با دفاع مستحکم و تمرکز بسیار بالا به پیروزی دست پیدا کردیم. بازی را کنترل کردیم و با یک گل بهترین پرتغال را شکست دادیم. در فوتبال همه چیز بستگی به انضباط تاکتیکی و هوش بازیکنان دارد.

او درباره آسیب دیدگی هازارد و دی بروین گفت: دی بروین از ناحیه مچ پا مشکل داشت و نتوانست در نیمه دوم بازی کند اما آسیب دیدگی هازارد از ناحیه عضله است. باید صبر کرد و منتظر گزارش پزشکی ماند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *