دلیل اختلال در پروازهای بندرعباس به ابوموسی چیست؟

سادس/هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: سازمان هواپیمایی کشوری باید هرچه زودتر به موضوع اختلال در پروازهای بندرعباس به ابوموسی و بالعکس رسیدگی کند.

احمد مرادی در گفت و گو با سادس، افزود: متأسفانه ظرف یک هفته جاری شاهد اختلال در پروازهای بندرعباس به ابوموسی و بالعکس هستیم به گونه ای که سبب بروز مشکلات فراوانی برای اهالی این جزیره مهم و استراتژیک شده و رفت و آمد را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه شهروندان جزیره ابوموسی با سختی و مشکلات فراوان زندگی کرده و وظیفه حراست و صیانت از این منطقه مهم و استراتژیک را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: زیبنده نیست که به بهانه های مختلف هر از چندگاهی شاهد بی برنامگی و اختلال در پروازهای این جزیره باشیم و سبب ایجاد مشکل در رفت و آمد بین جزیره ابوموسی و شهر بندرعباس باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه بنا بر اطلاعات واصله طی یک هفته جاری مشکلات فراوانی در پرواز بندرعباس به ابوموسی و بالعکس ایجاد شده است، عنوان کرد: همین امر سبب شده تا شهروندان با شناور سختی مسیر را به جان بخرند و حتی گاهی به دلیل نامساعد بودن دریا قید این مسیر را بزنند.

وی با تأکید بر اینکه باید سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگو این اقدام بی برنامه خود باشد، اضافه کرد: استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان در مجلس تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری می کند و امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری هرچه سریعتر تصمیمات لازم و مقتصی را بگیرد و به اجرا درآورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *