لزوم حضور مردم پای صندوق های رأی برای تعیین سرنوشت کشور

عضو شورای شهر تهران بر لزوم مشارکت مردم و حضورشان پای صندوقهای رأی برای تعیین سرنوشت کشور تاکید کرد.

به گزارش سادس، افشین حبیب زاده یکی از کاندیداهای اصلاح طلب لیست “جمهور” در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور در حرم عبدالعظیم حسنی به همراه جمع دیگری از کاندیداهای لیست جمهور در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می دانید مجموعه اصلاح طلبان از ماه ها قبل فعالیت خود را در رابطه با انتخابات امروز شروع کرده‌اند و کسانی که تمایل به شرکت داشتند اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: این افراد در مجموعه جبهه اصلاحات مورد بررسی قرار گرفتند و به روشهای مختلفی کاندیداها مشخص شده و در انتخابات شورا مجموعه ایاز  اعضا تحت عنوان لیست جمهور حضور پیدا کردند و معرفی شدند.

عضو شورای پنجم شهر تهران ادامه داد: امروز در حرم عبدالعظیم حسنی حاضر شدیم تا تجدید میثاقی با جمهوریت و کشور کنیم و از همه مردم دعوت می کنیم پای صندوقهای رأی فارغ از گرایشهای سیاسی برای وطن و ایران حضور پیدا کنند و نظر و سرنوشت خود را مشخص کنند.

وی تصریح کرد: برخی گله دارند و قصد دارند این گلایه خود نسبت به برخی ناکارآمدی ها در برخی حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی را با نیامدن پای صندوق رأی نشان دهند که قطعا این روش درستی نیست و باید نسبت به سرنوشت خود توجه ویژه داشته باشیم و سرنوشت ۸ سال آینده با توجه به این که معمولا دوره های ۴ ساله در کشور ما تکرار می شوند و ۸ ساله خواهند بود لذا باید این سرنوشت ۸ ساله را مردم مشخص کنند.

حبیب زاده در خصوص مشارکت امروز مردم در انتخابات تا لحظه انتشار این خبر گفت: آن چه که می بینم در حرم عبدالعظیم حسنی مراجعات نسبتا خوب بوده و به نظر می رسد که با توجه به این که در دوره های گذشته شهروندان پس از فروکش کردن گرما حاضر می شوند برآورد ما این گونه است و این اتفاق تکرار می شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *