پایان اردوی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه/ طلایی به دنبال برگزاری تورنمنت داخلی

پایان اردوی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه/ طلایی به دنبال برگزاری تورنمنت داخلی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که قرار است یک ماه دیگر در رقابت های قهرمانی جهان به میدان برود، در ارومیه به پایان رسید.

محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفتگو با سادس، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جا دارد از مسئولان اداره ورزش و جوانان ارومیه و هیات کشتی بابت فراهم کردن تمامی امکانات لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تشکر کنم. واقعا اردوی تخصصی بسیار خوبی داشتیم و از امکانات و نحوه برگزاری اردو رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از ادامه پیگیری تمرینات تیم ملی نوجوانان در تهران خبر داد و گفت: در دو وزن هنوز ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی مشخص نشده و قصد داریم در ابتدای اردوی بعدی مسابقات چند جانبه داخلی را طی یک روز برگزار کنیم تا ترکیب نهایی تیم ملی در مسابقات جهانی مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمان اعزام به مسابقات جهانی، ۲ اردوی ده روزه خواهیم داشت. هر چند به دلیل شرایط خاص نتوانستیم به غیر از انتخابی تیم ملی، رویداد دیگری داشته باشیم اما تا حد امکان موارد فنی لازم را در اردوها پیگیری کردیم و مخصوصا در ارومیه اردوی فنی بسیار خوبی داشتیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *