آزادی خواه: چه کسی می گوید مردم در انتخابات مشارکت نمی کنند؟

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه چه کسی می گوید مردم در انتخابات مشارکت نمی کنند؟ عنوان کرد: چرا اشاعه فحشاء کنیم؟ مردم حتما به لطف امام زمان به خاطر خون شهید سلیمانی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش سادس، احد آزادی خواه نماینده مردم ملتیر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: خیلی وقت‌ها موضوعاتی را به صورت سربسته مطرح می‌کنیم، هزار سال برای مسائل شخص خودم حتی یک قدم هم برنخواهم داشت، اما باید برای مردم مطالبه‌گری کنیم اما اینکه صد قدم پشت آقای وزیر حرکت کنیم و در آخر بدون پاسخ بمانیم صحیح نیست.

وی افزود: مطالبه گری حقوق مردم تکلیف است که انجام می دهیم اما آقایان وزرا مراعات کنند موضوع حق را انجام دهند اگر هم حق نیست به صورت شفاف انجام ندهند و به جایگاه نمایندگان بی حرمتی نشود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با استناد به اصول ۹۶، ۹۴،۹۵ و ۹۳ قانون اساسی بیان کرد: برای تک تک همکاران در مجلس حرمت قائل هستم خصوصا پیشکسوتانی مانند آقای پزشکیان که متدین و اهل نهج‌البلاغه هستند اما جمله ای می گویم، انبیای الهی بدون کتاب و میزان نمی‌توانند کاری کنند، قانون اساسی میزان انقلاب اسلامی است، نباید طوری رفتار کنیم که اگر قانون له ما بود به آن عمل کنیم و اگر بر علیه ما بود به آن عمل نکنیم.

وی در پایان اضافه کرد: ما از مشارکت می گوییم، چه کسی می گوید مردم در انتخابات مشارکت نمی کنند؟ چرا اشاعه فحشاء کنیم؟ مردم حتما به لطف امام زمان (عج)  به خاطر خون شهید سلیمانی در انتخابات شرکت خواهند کرد و اگر افرادی در انتخابات شرکت نکنند به دلیل عدم احراز صلاحیت عده‌ای نیست؛ بلکه به خاطر گرانی‌ها، سوء تدبیرها، تورم و حیف و میل بیت‌المال و استفاده از دوتابعیتی‌ها است، نظرسنجی کنید در کجا مردم گفتند چون فلان شخص احراز صلاحیت نشده در انتخابات شرکت نمی‌کنم؟ گلایه های مردم از تورم، حیف و میل، بی عدالتی و مشکلات صف مرغ است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *