هیچ کس بیشتر از هواداران، دلسوز تیم پاس نیست

هیچ کس بیشتر از هواداران، دلسوز تیم پاس نیست

سادس/همدان رئیس کانون هواداران پاس گفت: دلسوزتر از هوادار برای تیم پاس در این چند سال نبوده و نیست و آن افرادی که اتهام به دلسوزان واقعی پاس می‌زنند همان افرادی هستند که فقط به منفعت خود فکر می‌کنند.

علی صمدی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: بهتر است 
حرف‌های ناگفته افرادی نظیر احمد جمشیدیان، علی قربانی، مدیرعاملان سابق و خیلی از افرادی که الان در این مجموعه نیستند را گوش کنید تا متوجه شوید دلسوز پاس کیست.

وی تصریح کرد: افرادی امروزه در رأس امور پاس تصمیم‌گیری می‌کنند که فصل قبل از ما می‌خواستند بار دیگر به پاس برگردند و ما هم با نیت خیر به این افراد کمک کردیم.

صمدی با انتقاد از عملکرد مدیرعامل پاس گفت: ما از مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌خواهیم در راستای مسائل مالی پاس شفاف سازی کند و به ما بگوید چگونه یک فرد کاملاً اقتصادی، پولش را برای پاس هزینه می‌کند؟ آورده ای برایش دارد یا پولش اضافی است؟ چراکه در این وضعیت اقتصادی هیچ کس راحت برای ورزش آن‌هم تیم پاس در لیگ دو هزینه نمی کند!

وی مطرح کرد: چه کسی باید تاوان قرارداد بیش از یک میلیارد تومانی مهدی پاشازاده، سرمربی سابق پاس و کادر فنی نیم فصل اول را بدهد؟ به ما بگویید شکایت از پاشازاده که ماه‌ها از رفتنش می گذرد و قرار بود خسارت جدایی از پاس را بدهد، چه شد؟ چرا تصور می کنند هوادار بی تجربه و ساده لوح است؟ ما از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم به مسئله پاس ورود کنند و اجازه ندهند این تیم که به شهدای گرانقدر استان هبه شده، به تاراج برود. هر کسی که پول خرج کرد مدیر خوبی نیست، ما نیاز به مدیر فوتبالی داریم‌.

رئیس کانون هواداران پاس ادامه داد: عدم حضور هواداران در ورزشگاه باعث شده که نتوانیم اعتراض خود را در آنجا بیان کنیم بنابراین ناجار هستیم که مدیران را در فضای مجازی مورد انتقاد قرار دهیم. 

وی با بیان اینکه برخی افراد پاس را تحت فشار می‌گذارند تا امتیازات دیگری بگیرند، اظهار کرد: این افراد تیم را به حاشیه بردند تا شانس صعود از پاس گرفته شود. این مسئله را حتی پاشازاده هم می‌تواند بازگو کند و بهتر است رسانه ها درد پاس را از افرادی مانند علی قربانی که خود را فدای پاس کرد تا بازیکنانش درصدی از قراردادشان را دریافت کنند، بپرسند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *