پایان دور رفت لیگ پاورلیفتینگ با معرفی تیم‌های برتر

پایان دور رفت لیگ پاورلیفتینگ با معرفی تیم‌های برتر

در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ تیم‌های استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران در صدر گروه‌های اول و دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

به گزارش سادس، مرحله رفت اولین دوره رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ طی روزهای دوشنبه دهم و سه شنبه یازدهم خرداد با حضور ۹ تیم در دو گروه و به میزبانی بابلسر برگزار شد که در پایان برترین‌های هر گروه مشخص شدند.

در روز نخست این رقابت‌ها، پنج تیم شرکت کننده در گروه اول به مصاف هم رفتند و تیم استحکام سازه شانی با ۸۰ امتیاز، عنوان نخست را از آن خود کرد. هیأت کرمانشاه با ۶۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و هیأت خراسان رضوی نیز با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفت. هیأت فارس و دریاچه ارومیه نیز به ترتیب با ۵۸ و ۴۶ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم این گروه قرار گرفتند.

رقابت‌های گروه دوم نیز در روز سه شنبه با شرکت چهار تیم حاضر در این گروه برگزار شد و در پایان، ملی حفاری ایران با ۹۳ امتیاز صدرنشین شد. نیروی زمینی ارتش با کسب ۷۳ امتیاز پشت سر این تیم قرار گرفت و دو تیم هیأت چهارمحال و بختیاری و بهمن اسپرت نیز با کسب ۵۳ و ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.

رقابت‌های دور برگشت نیز طی هفته های آینده برگزار خواهد شد و در پایان این مرحله، دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود خواهند کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *