سبزی: برخی می‌خواهند القاء کنند که شرکت در انتخابات تاثیری در اداره آینده کشور ندارد

سادس/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای سعی در این دارند که به عموم‌ مردم القاء کنند که شرکت در انتخابات تاثیری در اداره آینده کشور ندارد و این اشتباه بزرگی است.

حجت‌الاسلام محمد سبزی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی در شهرستان زرندیه بر نقش مهم اصحاب فرهنگ و ادب در تمامی تصمیم گیری‌های مهم اجتماعی و سیاسی تاکید کرد و ‌افزود: اصحاب فرهنگ، ادب و هنر با ابزاری به نام هنر و کلام که خدای تعالی در ذات ایشان قرار داده همواره در همه صحنه‌های مهم  نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به رسایی و تاثیر زبان هنر، از اصحاب فرهنگ و هنر و قلم خواست تا مثل همیشه در راستای روشنگری افکار عمومی قدم برداشته و مردم را در انتخابات پیش رو  به سمت انتخابی صحیح و عاقلانه رهنمون کنند.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به اینکه عده‌ای سعی در این دارند که به عموم‌ مردم القاء کنند که شرکت در انتخابات تاثیری در اداره آینده کشور ندارد و این اشتباه بزرگی است، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که ملت فهیم ایران اسلامی هرگاه انتخاب درستی داشته‌اند متضرر نشده‌اند.

وی از اهتمام جدی مجموعه مدیریت شهرستان در تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد زرندیه خبر داد و افزود: قطعا در سال جاری کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ قابل توجهی بابت تکمیل این پروژه در نظر خواهد گرفت.

گفتنی است مراسم اختتامیه چهاردهمین  جشنواره شعر انتظار استان مرکزی عصر روز سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی، فرماندار زرندیه و سایر مسئولین و مدیران شهرستانی و استانی در محل سال امام علی (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این مراسم گفت:  فراخوان این جشنواره از پانزدهم بهمن ماه سال ۹۹ طراحی، تهیه و توزیع شد که پس از پایان مهلت ارسال آثار تعداد ۱۶۰ اثر از ۵۴ شاعر از پانزده استان کشور به دبیرخانه واصل و آثار واصله پس از بررسی‌های اولیه تحویل هیات داوران جشنواره متشکل از سید وحید سمنانی، مبین اردستانی و دکتر سیدمهدی طباطبایی شد.

احمد جوانمرد افزود: هیات داوران پس از بررسی‌های بعمل آمده تعداد ۸ اثر را به عنوان آثار برتر و برگزیده جشنواره معرفی کردند که شاعران برگزیده در مراسم اختتامیه حضور یافته و به قرائت آثار خود پرداختند. در این مراسم با حضور مسئولبن از شاعران برتر و برگزیده با اهداء لوح، تندیس جشنواره و مبالغ نقدی تقدیر بعمل آمد.

از نکات قابل توجه این مراسم حضور حاج احمد بابایی از شاعران مطرح کشوری، بعنوان میهمان ویژه مراسم، اجرای احمد حسین پور علوی از مجری شاعران مطرح کشور و مداحی ذاکر اهل بیت حاح محسن داودی از قم بود.

در پایان نفرات برتر چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی به شرح ذیل اعلام شدند:

نفر اول: علی سلیمیان از اصفهان

نفر دوم: سعید ربیعی از اراک

نفر سوم: علی اصغر ذاکری از ساوه

نفرات برگزیده:

خانم سمیرا یکه تاز از زرندیه

حبیب قاسمی از دلیجان

ندا نوروزی از تهران

علیرضا اطلاقی از ساوه

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *