شاکری: رای کمیسیون عمران مجلس به توقف اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رای این کمیسیون به توقف اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان و پیگیری علل ترک فعل و قصور در اجرای این پروژه در طول سالیان گذشته خبر داد.

اقبال شاکری در گفت وگو با سادس، بیان کرد: در جلسه این هفته کمیسیون عمران مجلس در خصوص طرح قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان که مدت های طولانی در کش و قوس بوده و با افت و خیزهای زیادی مواجه شده است، بحث شد.

وی در ادامه اظهار کرد: نهایتا کمیسیون این طرح را فاقد توجیحات لازم برای ادامه کار دانست و با ادامه اجرای این طرح مخالفت کرد. به وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که باید این پروژه متوقف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به علت عدم مدیریت درست در این طرح و از دست رفتن فرصت و سرمایه کشور بنده پیشنهاد دادم که تحقیق و تفحص از این طرح در وزارت و راه شهرسازی کلید بخورد.

وی در ادامه اظهار کرد: اعضای کمیسیون با این پیشنهاد موافق بودند اما رئیس کمیسیون پیشنهاد کرد بر اساس ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. باید جوانب مختلف این طرح بررسی شود تا علت اینکه منابع کشور در این طرح به سادگی مورد بی توجهی قرار گرفته است مشخص شود. ترک فعل و قصوری که در این طرح صورت گرفته هزینه زیادی را به کشور تحمیل کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *