ویس کرمی: به تضعیف کنندگان نهادهای قانونی و مدافعان هنجارشکنی تذکر می‌دهم

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به افرادی که از آزادی مصرح در قانون اساسی جهت تضعیف نهادهای قانونی کشور و قانون‌شکنی استفاده می‌کنند و همچنین به کسانی که از تریبون مقدس مجلس از شورای اسلامی از این هنجارشکنی ها دفاع می‌کنند تذکر می‌دهم.

به گزارش سادس، مهرداد ویس کرمی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به دولت، شورای عالی امنیت ملی و تیم مذاکره کننده گفت: جهت حفظ شأن مجلس و توجه جدی به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها  و صیانت از حقوق ملت ایران اقدامات لازم را انجام دهید .

وی افزود: به افرادی که از آزادی مصرح در قانون اساسی جهت تضعیف نهادهای قانونی کشور و قانون‌شکنی استفاده می‌کنند و همچنین به کسانی که از تریبون مقدس مجلس از  شورای اسلامی از این هنجارشکنی ها دفاع می‌کنند تذکر می‌دهم.

ویس کرمی خطاب  به هیات رئیسه جدید مجلس بیان کرد: نقایص گذشته و موجود را  بررسی کرده و برای حفظ و صیانت از شأن و کرامت همه نمایندگان و جایگاه مجلس برای رفع آن ها اقدام کنید.

نماینده مردم خرم آباد خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: وزیر  تاکنون سه دفعه برای پاسخگویی به سوال اینجانب و سایر نمایندگان از حضور در کمیسیون انرژی خودداری کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *