رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان/ شرایط سخت ایران برای کسب سهمیه المپیک

رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان/ شرایط سخت ایران برای کسب سهمیه المپیک

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان امروز با حضور رامین طباطبایی رییس فدراطیون بسکتبال، فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون، نیکا بیک لیک لی سرمربی و بازیکنان اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک در سالن کنفرانس بسکتبال برگزار شد.

به گزارش سادس، رامین طباطبایی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان اعزامی به انتخابی المپیک گفت: خوشحالم که امروز شاهد چنین اتفاق بزرگی هستیم که بانوان بسکتبالیست برای اولین بار به مسابقات انتخابی المپیک اعزام می شوند. این فدراسیون در کسب افتخارات هیچ فرقی بین بانوان و مردان قائل نیست و تلاش توسعه ورزش بانوان در بعد همگانی و قهرمانی است.

طباطبایی تصربح کرد: اتریش و مجارستان دو تورنمنت حساس و مهمی برای ماست که امیدوارم به اندازه ی حمایتی که از این تیم صورت گرفته و تمرینات خوبی که داشتند، نمایندگان خوبی برای کشور در اتریش و سپس مجارستان باشند. اعزام این تیم برای ما اهمیت زیادی دارد که امیدوارم با کسب سهمیه المپیک تاریخ ساز شوند.

در ادامه این مراسم فریده شجاعی نایب رییس بانوان‌ فدراسیون بسکتبال نیز ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه به خاطر تاخیر یک ساعت و نیمه در برگزاری این مراسم، گفت: خوشحالم که برای نخستین بار شاهد استقبال خوب رسانه ها از تیم بسکتبال بانوان هستم، امیدوارم با حمایت های صورت گرفته از این تیم برای نخستین بار بتوانند در تاریخ ورزش کشور به سهمیه المپیک دست پیدا کنند.

همچنین نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان نیز با عذرخواهی از اصحاب رسانه به خاطر تاخیر ایجاد شده برای شرکت در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان، خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی است که بانوان برای نخستین بار در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می کنند، در اولین رویداد که در جمع ۲۰ تیم برتر دنیا در اتریش رقابت خواهیم کرد کار بسیار سختی داریم و کسب سهمیه به راحتی امکانپذیر نیست.

وی اضافه کرد: در اتریش کار سخت تر است و به احتمال زیاد تیم های ایتالیا، ژاپن و مجارستان در دور اول شانس زیادی برای صعود خواهند داشت، در حقیقت این تیم ها شانس زیادی برای کسب سهمیه در دور اول این رقابت ها خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان پیرامون این پرسش که وضعیت ایران را برای کسب سهمیه چگونه ارزیابی می کنید، افزود: کسب سهمیه به راحتی قابل پیش بینی نیست و نمی توانم در این خصوص قول قطعی بدهم؛ البته در دور دوم این مسابقات در مجارستان شرایط راحت تری برای کسب سهمیه خواهیم داشت.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *