ایل قشقایی باید به این تیم افتخار کند

ایل قشقایی باید به این تیم افتخار کند

سادس/فارس مدافع خوزستانی تیم فوتبال قشقایی شیراز عقیده دارد تیمش می توانسته نماینده لیگ برتری استان خوزستان را از جام حذفی کنار بزند اما فقط به تجربه بالای بازیکنان فولاد باخته است.

امین هاشمی فرد یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل قشقایی و  پست تخصصی او مدافع میانی است اما با توجه به کمبود مهاجم، در بعضی رقابت های لیگ دسته اول با تشخیص کادر فنی قشقایی، در نوک پیکان خط حمله این تیم به میدان رفت و گل های مهمی را هم به ثمر رساند.

او در دیدار عصر چهارشنبه مقابل فولاد خوزستان، دوباره به پست تخصصی خود برگشت و بازی قابل قبولی هم ارائه داد، اما در نهایت این فولاد بود که روی دو ارسال بلند به گل رسید و قشقایی نتوانست به شگفتی ساز این فصل جام حذفی تبدیل شود.

هاشمی فرد پس از این مسابقه به سادس گفت: باید به تیم خوب فولاد تبریک بگویم و از بازیکنان و کادر فنی خودمان هم تشکر کنم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. ما تیم برتر میدان بودیم ولی به تجربه بالای فولادی ها باختیم.

وی افزود: ما نیمه اول را با دست پر از میدان خارج شدیم و می توانستیم بازی را ببریم اما تیم حریف بازیکنان بزرگی داشت و نتوانستیم شگفتی ساز شویم. با این حال باید به مردم ایل قشقایی تبریک بگویم به خاطرداشتن چنین تیمی. بابت حضور در این تیم خدا را شکر می کنم و امیدوارم در ادامه مسیر، موفق تر عمل کنیم.

مدافع تیم قشقایی درباره امتیازاتی که این تیم در لیگ دسته اول از دست می دهد، گفت : اگر بازی های قبلی ما را ببینید، متوجه می شوید که در اکثر بازی ها تیم برتر میدان بوده ایم. البته خب بازیکنان جوان و کم تجربه ای داریم که گاهی اشتباهاتشان منجر به از دست رفتن امتیاز می شود، اما باید خوشحال باشیم که در تیم ما بازیکن متولد ۸۳ مقابل تیم لیگ برتری به میدان می رود. این نشان می دهد تیم ما آینده دار است و در ادامه راه، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *