همتی: فرزندان برخی از مدیران چند تابعیتی در خارج مشغول عیش و نوش هستند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان ناخلف برخی از مدیران چند تابعیتی با ثروت های بادآورده و رانتی در خارج مشغول عیش و نوش هستند، عنوان کرد: آن وقت جوانان رشید کشور در نقاط مرزی در یگان های نظامی و انتظامی با کمترین توقع و امکانات از کشور محافظت می کنند.

به گزارش سادس، حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از مردم مظلوم فلسطین حمایت خود را اعلام کرد و گفت: این سپاه بود که با هدف قراردادن پایگاه های آمریکا در عراق ابهت آمریکا را شکست و سایه جنگ را از کشور دور کرد نه دیپلماسی منفعل و چشم دوخته به خارج.

وی افزود: بخشی از مشکلات اساسی کشور، تورم ۵۰۰ تا ۷۰۰ درصدی، قول های عملی نشده، دلال بازی، آشنا سالاری، سلطان سازی و حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی و شرکتی مردم را به شدت آزار می دهد؛ حقوق و دستمزد ها به ریال اما متاسفانه هزینه ها به دلار است، عده معدودی بدون هیچ مشکلی وام های کلان گرفته ولی مردم بیچاره برای دریافت یک وام کوچک باید هفته ها دنبال ضامن بگردند که اکثرا موفق نمی شوند.

همتی گفت: آقایان در اواخر دولت ادعا دارند که دولت اختیاری برای اجرای دستورات ندارد و دیگران دخالت می کنند، چگونه است برای پستی که اختیار ندارند سر و دست می شکنند و به این طرف و آن طرف می زنند؟ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟ دولت برای عوارض و مالیات هر کجا باشد مردم را پیدا می کند ولی برای مشکلات آن ها چاره جویی نمی کند، یارانه تعدادی از مردم را قطع کرده و کسی به فکر نیست تمام امکانات به شهر های بزرگ اختصاص داده شده و شهر های کوچک و روستاها فراموش شدند.

نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرزندان ناخلف برخی از مدیران چند تابعیتی با ثروت های باد آورده و رانتی در خارج مشغول عیش و نوش هستند آن وقت جوانان رشید کشور در نقاط مرزی در یگان های نظامی و انتظامی با کمترین توقع و امکانات از کشور محافظت می کنند، عده ای با ثروت های باد آورده اقدام به سگ گردانی در کوچه ها و خیابان ها نموده و سگ ها را در اتاق مجلل می خوابانند و گاها هزینه این حیوانات بیشتر از هزینه متوسط چند خانوار است؛ آن وقت تعدادی از مردم محروم به علت نداشتن سر پناه شب ها را بیرون خوابیده و گاها با پوشاندن سر و صورت خود به دنبال غذای پسمانده در سطل آشغال ها هستند. این کجای عدالت است ؟

همتی ادامه داد: خصولتی سازی و تضاد منافع، اقتصاد کشور را به ورطه نابودی برده است، مدیران دولتی و نمایندگان مجلس نباید در هیئت مدیره شرکت ها و مسئولیت های دیگری حضور داشته و مستقیم و غیر مستقیم ارتزاق داشته باشند، نباید مسئولیت ها حتی تا بخشداری به افراد دو یا چند تابعیتی داده شود، ثمرات گذشته دولت ها از رتبه بندی معلمان به عنوان از ابزار برای انتخابات استفاده کرده که امیدوارم این بار این کار انجام نشود تا بتوانیم به معلمان عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *