اصرار دوباره ی کاندیدای دوچرخه سواری برای دیدار با هیات ها در تهران

اصرار دوباره ی کاندیدای دوچرخه سواری برای دیدار با هیات ها در تهران

کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری برای دومین مرتبه و یک هفته پیش از مجمع دوباره روسای هیات های استانی را به تهران دعوت کرده است.

به گزارش سادس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری پنجم خرداد  برگزار می شود. این انتخابات چهار کاندیدا دارد. یکی از کاندیداها هفته گذشته  برخی از روسای هیات های استانی را دعوت کرد  که به تهران بیایند و نشستی را با آنها برگزار کند. در آن نشست تنها پنج رییس هیات  شرکت کردند و دو هیات هم نماینده خود را فرستادند.
با توجه به استقبال کمی که هفته گذشته شد،اکنون این فرد کاندیدا دوباره دست به کار شده است و برای دومین مرتبه روسای هیات ها را به تهران دعوت کرده است تا نشستی داشته باشند.
بهمن احمدی رییس هیات استان کردستان  در گفتگو با سادس اظهار کرد: با من تماس گرفته شد اما به دلیل مشکلاتی که دارم نمی توانم بروم . البته از آنجا که هیچ کدام از کاندیداها را نمی شناسیم، خیلی خوب بود که این کاندیدا خودش به استان ها می رفت و مشکلات را از نزدیک مشاهده می کرد. 

فرهاد دیناروند رییس هیات دوچرخه سواری لرستان نیز بیان کرد: در این وضعیت قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا کار درستی نیست که همه یکجا جمع شوند.البته من تا انتخابات به تهران نمی روم.چون اصلا ضرورت  ندارد که بروم و بهتر بود کاندیداها برنامه  خود را به استان ها ارسال  می کردند  تا براساس اینکه برنامه کدام بهتر است در مورد انتخاب فرد تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *