یوسفی: سکوت شورای امنیت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی آبروی رفته آن را آشکار ساخت

سخنگوی فراکسیون نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نشان می دهد ادعاهایی که در خصوص حقوق بشر و دموکراسی دارند تنها ابزاری برای رسیدن به اهداف شومشان است.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با سادس، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و ضرورت واکنش جوامع بین الملل به این جنایات، بیان کرد: اصل موضوعی که در سرزمین های اشغالی اتفاق افتاده، برای این بوده که مردم مسلمان فلسطینی که صاحب اصلی مناطق اشغالی هستند برای ایام عید فطر و روز قدس می خواستند اعمال عبادی خود را به جای آورند اما پاسخ این مطالبه به حق آنان با گلوله داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما ما شاهد سکوت شورای امنیت سازمان ملل که ادعای دموکراسی و صلح جهانی دارد، هستیم. این سکوت نشان می دهد که ادعاهای آنان دروغی بیش نیست. ملت فلسطین حق قانونی خود را خواستند که با بمب و گلوله جوابشان را دادند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی به افراد بی دفاع و خانه ها مسکونی حمله می کند و هیچ کسی نیز در فضای بین الملل این اقدامات را محکوم نمی کند. بعد انتظار می رود که مردم فلسطین از خودشان دفاع نکنند. این بار گام بلندی برداشته شد و روحیه مقاومت و سلحشوری نشان داد که جواب موشک با موشک است. اگر در عرصه دیپلماسی حق ملت فلسطین را پذیرفتند آنگاه همه نیز بر آن پایبند خواهند بود.

وی در ادامه تاکید کرد: سکوت شورای امنیت آبروی رفته آن را آشکار ساخت. همه ملت های عالم این جنایات را می بینند و در خصوص آن قضاوت می کنند. سکوت جامعه بین الملل در برابر این جنایات نشان می دهد ادعاهایی که در خصوص حقوق بشر و دموکراسی دارند تنها ابزاری برای رسیدن به اهداف شومشان است.

وی افزود: متراکم ترین جمعیت دنیا در نوار غزه است اما ما شاهد حملات رژیم صهیونیستی بدون توجه به جان مردم و کودکان هستیم. اما روحیه سلحشوری و مقاومت نشان داد که با زبان خودشان با آن ها برخورد خواهد شد. ان شاءالله در آینده ای نزدیک نابودی اسرائیل با این نوع رفتارش رغم خواهد خورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *