از مشکلات نمی‌گویم تا شخصیت استقلال ملاثانی حفظ شود

از مشکلات نمی‌گویم تا شخصیت استقلال ملاثانی حفظ شود

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مشکل مالی داریم و این یک حقیقت است اما من تلاش کردم حرفی در این زمینه نزنم تا روحیه مردم و هواداران‌مان تضعیف نشود و شخصیت تیم استقلال ملاثانی نیز حفظ شود.

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با سادس درباره پیروزی تیمش در هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال مقابل نود ارومیه، اظهارکرد: یک بازی سخت داشتیم. حریف در ۱۴ بازی گذشته‌اش موفق به کسب ۲۱ امتیاز شده بود، در حالی که در ۹ هفته ابتدایی لیگ تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده بود. ارومیه مقابل ما نیز به دنبال پیروزی بود اما با یک بازی برنامه‌ریزی شده توانستیم یک گل تمرین شده به ثمر برسانیم و برنده این دیدار شویم. برد بار ارزشی کسب کردیم و در حالی که ۱۰ هفته به پایان لیگ یک مانده، توانستیم حضورمان در لیگ یک را قطعی کنیم که جا دارد از کادرفنی با دانش تیم، بازیکنان بسیار با ارزش و استعدادهای ناب فوتبال خوزستان، مدیریت باشگاه و اصحاب رسانه تشکر کنم.

وی با بیان اینکه به هدف نخست‌مان که حفظ تیم در لیگ یک بود رسیدیم، افزود: ان‌شاءالله از این به بعد تلاش می‌کنیم تا در ادامه رقابت‌ها رتبه تیم را ارتقا دهیم و دل هواداران تیم‌مان را شاد کنیم. ضمن اینکه قول می‌دهم از استعدادهای ناب تیم استقلال ملاثانی در سال‌های آینده بیشتر خواهید شنید. آن‌ها بسیار اخلاق‌مدار، سختکوش و با استعداد هستند و در فوتبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در فصل جاری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کردید؟ گفت: بله، ما مشکل مالی داریم و این یک حقیقت است اما من تلاش کردم حرفی در این زمینه نزنم تا روحیه مردم و هواداران‌مان تضعیف نشود و شخصیت تیم استقلال ملاثانی نیز حفظ شود. جا دارد از افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم. اگر حمایت و کمک او نبود، استقلال ملاثانی نمی‌توانست تا این جای جدول بالا بیاید زیرا مسئولان شهرستان باوی و ملاثانی از استقلال حمایت لازم را نداشتند، هرچند بازیکنانم با غیرت و تلاش‌شان توانستند دل مردم را شاد کنند.

وی درباره ورزشگاه ملاثانی نیز عنوان کرد: انتظار داریم مشکل ورزشگاه ملاثانی حل شود. ما در اهواز بازی می‌کنیم و بر این اساس در بازی‌های خانگی نیز همچون بازی‌های خارج از خانه، میهمان هستیم. امیدوارم مشکلات ورزشگاه ملاثانی حل شود و استقلال بتواند به این فکر کند که می‌تواند سال‌های زیاد در فوتبال کشور آقایی کند و پذیرای استعدادهای خوزستانی باشد. این ورزشگاه نیازمند درآمد و بودجه پایدار است و امیدوارم که هر سه نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه، این کار بزرگ را انجام دهند. نیروگاه بزرگ رامین و نیشکر دهخدا در شهرستان باوی قرار دارند و اگر نگاه مثبت این دو مجموعه به ورزش باوی و تیم فوتبال استقلال ملاثانی باشد، استقلال ملاثانی هیچ وقت از مشکلات حرف نمی‌زند. کمک به ورزش نیز جزو وظایف اجتماعی شرکت‌ها و ارگان‌ها است. ضمن اینکه فوتبال با زندگی مردم باوی و ملاثانی عجین شده است.

اشکش در پایان نیز با بیان اینکه اصل مشورت در تیم ما حاکم است، افزود: یک مجموعه‌ای هستیم که گروهی کار می‌کنیم و اعضای کادرفنی تیم نیز در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دارند که باید از همکارانم و همچنین مسئولان باشگاه تشکر کنم. امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و مردم را با نتایج‌مان دل خوش کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *