حضور میزبان لیگ ملت‌های والیبال بدون بازیکنان اصلی!

حضور میزبان لیگ ملت‌های والیبال بدون بازیکنان اصلی!

تیم میزبان لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال بدون بازیکنان اصلی پا به این رقابت ها خواهند گذاشت.

به گزارش سادس، قرار است لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال در شهر ریمینی ایتالیا برگزار شود. این مسابقات در مرحله مقدماتی و در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه به مدت ۲۷ روز ادامه خواهد داشت. 

ایتالیایی ها که میزبان این رقابت ها هستند قرار است بدون بازیکنان اصلی پا در میدان این مسابقات بگذارند! فدراسیون والیبال ایتالیا اعلام کرده که بازیکنان به دو گروه مستقل برای مسابقات لیگ ملت ها و المپیک تقسیم بندی خواهند شد. 

در تقسیم بندی های صورت گرفته بازیکنان جوان تر در لیگ ملت ها با سرمربی گری والنتینی شرکت خواهند داشت و بازیکنان باتجربه در اردوی دیگر زیر نظر بلنجینی تمرینات خود را پیش خواهند برد تا در رقابت ها المپیک حضور داشته باشند. 

بلنجینی که سرمربی اصلی تیم ملی والیبال ایتالیاست از این تقسیم بنده اظهار رضایت کرده و گفت: امسال اولویت المپیک بوده و کل برنامه ریزی ها و فعالیت ها حول این رویداد است.

او ادامه داد: اول از همه می خواهم از فدراسیون تشکر کنم زیرا این فرصت را به ما می دهد تا با دو گروه مجزا کار کنیم. باید گفت همه تیم های ملی این فرصت را ندارند و این کار مطمئناً به ما کمک خواهد کرد. امسال دو گروه خواهیم داشت که یکی در لیگ  ملت های والیبال شرکت می کند و دیگری در المپیک حضور پیدا خواهد کرد.

این سرمربی ادامه داد: تمام بازیکنانی که در لیگ ملت ها بازی می کنند شانس یکسان دعوت شدن به بازی های توکیو را دارند. برای برخی از آنها لازم است که در لیگ ملت ها بازی کنند تا یک تجربه بین المللی مناسب را به دست بیاورند. 

لیست ۱۶ نفره تیم ملی ایتالیا در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱:

 پاسورها: ریکاردو اسبرتولی، لوکا اسپریتو

پشت‌خط‌زن ها: گابریل نلی، جولیو پینالی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو، جان لوکا گالاسی، لورنزو کورتسیا، لئاندرو موسکا

 قدرتی‌زن ها: الساندرو میچیلتو ، فرانچسکو رسینه، ماتیا بوتولو، اورسته کاووتو، دیوید گاردینی

 لیبروها: فابیو بالاسو، فلیپو فدریکی، لئاندرو اسکنفرلا

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *