دوچرخه سوار پارالمپیکی: امیدوارم شرایط اعزامم به توکیو فراهم شود

دوچرخه سوار پارالمپیکی: امیدوارم شرایط اعزامم به توکیو فراهم شود

تنها دوچرخه سوار شانس حضور در پارالمپیک پس از شرکت در کاپ جهانی بلژیک گفت: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک به قول خود عمل کند و شرایط اعزامم به توکیو را فراهم کند.

مهدی محمدی در گفت و گو با سادس، درباره حضورش در کاپ جهانی بلژیک اظهار کرد: این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو در ماده جاده و پیست بود که من در تایم تریل انفرادی از بین ۳۶ کشور شرکت کننده در جایگاه هجدهم قرار گرفتم، اما در استقامت به دلیل زمین خوردن از کسب نتیجه بازماندم.

وی گفت: کاپ جهانی بلژیک تجربه بسیار خوبی برای من بود و به این موضوع بردم که برای رقابت با حریفان اروپایی باید برنامه ریزی بلندمدت داشت تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. البته از عملکردم در بلژیک راضی هستم و اگر با دوچرخه به زمین نمی خوردم، در استقامت جزو ۱۰ نفر اول قرار می گرفتم.

این دوچرخه سوار پارالمپیکی پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات در کاپ جهانی بلژیک با مشکل خاصی مواجه بودید یا خیر؟ افزود: من با دوچرخه شخصی خود در این مسابقات شرکت کرده بودم و مشکلی از نظر تجهیزات نداشتم.

محمدی پیرامون این پرسش که در حال حاضر وضعیت را برای شرکت در پارالمپیک توکیو چگونه می بینید، خاطرنشان کرد: من سهمیه خود را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پیست کسب کرده ام و در این تورنمنت تنها به دنبال ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهانی بودم تا شرایط حضورم در پارالمپیک توکیو فراهم شود.

وی در پایان گفت: چون در کلاس خود در پیست و جاده نفر اول آسیا هستم و طبق سیاست کمیته ملی پارالمپیک جزو گروه چهارم قرار می گیرم، این انتظار را دارم که کمیته ملی پارالمپیک شرایط اعزام من را به توکیو به عنوان تنها نماینده ایران در دوچرخه سواری فراهم کند. به هر صورت باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد و تصمیم کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه چیست؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *