کارگرجم: باید به مجیدی و کادرش فرصت داد

کارگرجم: باید به مجیدی و کادرش فرصت داد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود در داربی استفاده کند، می‌تواند پیروز این بازی باشد.

اکبرکارگر جم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره داربی 95 پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:  هر دو تیم برای یک بازی خوب آماده هستند اما این بازی حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که به خودش مسلط‌ تر باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد و پیروز داربی در این بازی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط آبی‌پوشان پایتخت را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: استقلال نتایج خوبی در این مدت کسب کرده است. البته آبی‌ها در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن باختند اما به نظر من باید به مجیدی و کادرش فرصت داد و امیدوارم استقلال و مجیدی بتوانند روز به روز نتیجه خوبی بگیرند و امتیاز از دست ندهند تا گام به گام شاهد موفقیت تیم فوتبال استقلال باشیم.

او در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در داربی پایتخت چیست؟ گفت: اگر استقلال از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد. به نظر من  نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و بستگی دارد کدام تیم بتواند از فرصت‌های خود استفاده کند و امیدوارم شاهد یک بازی خوب و یک داربی خوب باشیم.

کارگرجم در پایان درباره شیرین‌ترین خاطره خود از داربی‌هایی که حضور پیدا کرده است گفت: خاطره  که زیاد است و همه بازی‌ها برای من خاطره است. پیروزی‌های ما در داربی بسیار لذت‌بخش بوده است اما یکی از شیرین‌ترین آن‌ها داربی دهم بود که آن زمان رایکوف سرمربی تیم ما بود و توانستیم با دو گل علی جباری پرسپولیس را شکست دهیم و این برای من از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات داربی بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *