ذوالفقاری: مسئولان استانی زنوزی را تنها نگذارند/ دژاگه و شجاعی باید بزرگی کنند

ذوالفقاری: مسئولان استانی زنوزی را تنها نگذارند/ دژاگه و شجاعی باید بزرگی کنند

پیشکسوت تراکتور می‌گوید مسئولین استانی آذربایجان شرقی نباید باشگاه تراکتور و محمدرضا زنوزی را در این مشکلات مالی تنها بگذارند.

به گزارش سادس، باشگاه تراکتور همچون دیگر تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی مشکلات مالی را سپری می‌کند و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

بازیکنان این تیم با به اشتراک گذاشتن متنی مشترک در فضای مجازی به این مسئله و مدیریت باشگاه اعتراض کردند که رییس هیات مدیره تراکتور ضمن قول رسیدگی به این موضوع، آن را نمک‌نشناسی خطاب کرد.

ایوب ذوالفقاری  پیشکسوت این باشگاه در گفت‌وگو با سادس، در خصوص مشکلات اخیر باشگاه تراکتور گفت: تیم‌داری در لیگ ایران سخت است و هر کسی روزی تصمیم به این کار می‌گیرد، باید انتظار چنین روزهایی را هم داشته باشد. زنوزی هم تنها است و مسئولین استانی و شهری باید به او کمک کنند زیرا تراکتور آبروی فوتبال آذربایجان است و طبیعی است با این مشکلات اقتصادی، کار بخش خصوصی برای حل مشکلات مالی تراکتور سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌داری فقط پرداخت رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی نیست. تیم امکانات می‌خواهد، آرامش می‌خواهد، کارهای متفرقه مثل هماهنگی محل اسکان و اردوها باید منظم باشند و بزرگان تیم هم باید کمک کنند. اگر در این مسیر کمی مشکل مالی پیش بیاید، این چرخه به هم می‌ریزد و تیم را وارد حاشیه و بحران می‌کند. خدا را شکر تراکتور به تازگی توانسته از گروه خود صعود کند و بازیکنان و کادر فنی روحیه خوبی دارند و مدیریت باشگاه و همچنین مسئولین استانی نباید بگذارند که مشکلات مالی، این روحیه خوب و آرامش روانی را از تیم ببرد زیرا در بازی‌های آینده تیم، هر جقدر هم بازیکنان خوب تمرین کنند و بهترین عملکردشان در تمرینات باشد، در بازی و در دادن پاس آخر، در گرفتن تصمیم پایانی یا در زدن ضربه نهایی نمی‌توانند متمرکز شوند و به راحتی امتیاز از دست می‌دهند؛ اتفاقی که در دیدار با پیکان برای تیم رخ داد.

ذوالفقاری درباره عملکرد شجاعی و دژاگه در خصوص این مشکلات مالی گفت: به هر حال آن‌ها بزرگ تیم هستند و باید راحت‌تر این مسائل را حل کنند. درست است که سال پایانی قرارداد آن‌ها است اما از مسعود و اشکان که سال‌ها در اروپا بازی کرده‌اند و سرد و گرم روزگار را چشیده‌اند، انتظار می‌رود حرفه‌ای رفتار کنند. زمانی که من در تیم حضور داشتم، آن‌ها واقعا بزرگی می‌کردند و اگر سایر بازیکنان مشکلات مالی داشتند یا امکاناتی فراهم نبود، این دو سایرین را دعوت به آرامش می‌کردند تا مشکلات حل شود. الآن هم به نظر من اوضاع تغییری نکرده و تراکتور در این برهه حساس که هم سوپرجام را در پیش رو دارد، هم باید برای سهمیه فصل بعد بجنگد و هم دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا را در پیش است، شجاعی و دژاگه باید به عنوان کاپیتان‌های تیم آرامش روحی و روانی را در بازبکنان ایجاد کنند تا مدیریت باشگاه بتواند بدون استرس این مشکلات مالی را بر طرف کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *