فلاحت‌زاده: استقلال به پیروزی نیاز دارد/ داربی پر گلی را خواهیم دید

فلاحت‌زاده: استقلال به پیروزی نیاز دارد/ داربی پر گلی را خواهیم دید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت به پیروزی در داربی نیاز دارند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول ثابت کنند.

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره داربی پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی در پیش خواهد بود. با توجه به اینکه استقلال در بازی قبلی شکست خورد و پرسپولیس هم در بازی قبلی درگیر حاشیه‌ها شد، به نظر من باز هم در داربی وضعیت متفاوتی خواهد بود. تیم‌ها در این مدت روی خودشان کار می‌کنند و به نظر من استقلال با شکست در بازی قبلی به پیروزی در این بازی نیاز دارد تا جایگاه خود را در جدول ثابت کند و دل هواداران را شاد کند. هواداران استقلال در این مدت بسیار اذیت شدند و این پیروزی می‌تواند تضمینی باشد که مجیدی بتواند چند سال در جمع آبی‌پوشان ماندنی شوند.

او در ادامه درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت پیش از داربی خاطرنشان کرد: استقلال مقابل ذوب‌آهن خیلی هم بد بازی نکرد اما خستگی لیگ قهرمانان آسیا در بدن بازیکنان مانده بود. چون سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و سپاهان توانستند یقه این دو تیم را بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود:  همانطور که می‌دانید تیم‌های دیگر در این تعطیلی روی نقاط ضعف خود  کار کردند و آمادگی لازم را به دست آوردند تا مقابل تیم‌های مثل استقلال و پرسپولیس قرار بگیرند. الان هم دو تیم خسته روبروی هم قرار گرفتند و همیشه رقابت جذابی میان این دو تیم وجود داشته است و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و طرفداران خیلی حرص کیفیت بازی را نخورند و همچنین دو تیم مسائل اخلاقی را رعایت کنند. به نظر من به نفع فوتبال ایران است که شاهد یک بازی با کیفیتی باشیم.

فلاحت‌زاده در خصوص انتخاب  محمدرضا اکبریان به عنوان داور داربی پایتخت گفت: آقای اکبریان داور بسیار منصف، باتجربه‌ و نترسی است و به نظر من از سوی کمیته داوران، داور خوبی برای این بازی انتخاب شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، داربی پایتخت را پرگل پیش‌بینی کرد و افزود: دو تیم در فاز حمله عملکرد خوبی دارند و مردم قطعا در بازی میخکوب می‌شوند. فکر می‌کنم گل‌های زیادی در این بازی رد و بدل شود و با توجه به مسابقات تیم ملی، این بازی می‌تواند تغییراتی در لیست تیم ملی ایجاد کند و بازیکنان این انگیزه را پیدا می‌کنند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

او در خصوص برگ برنده استقلال در داربی پایتخت خاطرنشان کرد: به نظر من مهدی قایدی روی روند بازی خیلی تاثیرگذار خواهد بود و نشان داده است که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. قایدی با بازی‌های درخشانی که در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است، به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس را سخت کند و گل‌محمدی هم قطعا برای مهار قایدی برنامه‌ریزی خاص خود را خواهد داشت.

فلاحت‌زاده در پایان در خصوص نتیجه داربی ۹۵ پایتخت گفت: خیلی سخت است و نمی‌شود نتیجه را گفت اما دوست دارم استقلال نتیجه بازی را ۲ بر یک یا ۳ بر یک به نفع خود تمام کند. همیشه اینطور بوده که هواداران این خواسته را دارند که اگر استقلال در لیگ برتر تیم نتوانست قهرمان شود، حداقل در داربی‌های پایتخت پیروز باشد و امیدوارم استقلال بتواند نتیجه پیروزی را در داربی پایختت رقم بزند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *