عزیزی: دلیل افت تحصیلی و سیاسی کاری در آموزش و پرورش چیست؟

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش تاکید کرد: امروز این وزارتخانه جریان ساز و فرهنگ ساز با مشکلات عدیده ای رو به روست که سوالاتی را در ذهن مجلس یازدهم که آموزش و پرورش از نظر آن مهم ترین رکن است ایجاد کرده است.

به گزارش سادس، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در سوالی از وزیر آموزش و پرورش در خصوص دلیل بی ثباتی مدیریت، سیاسی کاری، افت تحصیلی و به کارگیری عناصر سابقه دار در آموزش و پرورش بیان کرد: بدون شک از نظر مجلس یازدهم آموزش و پرورش در ایران مهم ترین رکن توسعه می باشد. وزارتخانه ای مهم تر از آموزش و پرورش در کشور نداریم. عباراتی که پیرامون این وزارتخانه مطرح است یکی کارخانه آدم سازی و دیگری کارخانه کادرسازی است. پرورش افراد برای آینده کشور منوط به حرکت در چهارچوب منظم می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اساسا اگر ۵۰ ساله دوم انقلاب را با هدف کادرسازی بخواهیم دنبال کنیم، وزارت آموزش و پرورش نقش بی بدیلی در این زمینه دارد. دانش آموزان مان که آینده سازان کشور هستند طلایی ترین دوران خود را در آموزش و پرورش می گذرانند. بهترین عناصر جریان ساز و فرهنگ ساز در این وزارتخانه پرورش می یابند. آموزش و پرورش می تواند مبداء همه تحولات کشور باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اهمیت جایگاه آموزش و پرورش این وزارتخانه با مشکلات عدیده ای رو به رو است به همین دلیل سوالاتی را در این زمینه به کمیسیون آموزش و پرورش ارائه کردیم و آقای وزیر توضیحاتی ارائه کردند که از نظر ما قابل قبول نبود. به همین دلیل براساس وظایف دینی و اخلاقی که برعهده داشتیم سوال را به صحن مجلس آوردیم.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *