کمیسیون آموزش: انتقام حادثه تروریستی در افغانستان توسط لشکر زینبی گرفته می شود

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تروریستی بمب گذاری مقابل مدرسه دخترانه ای در کابل افغانستان را تسلیت گفت.

به گزارش سادس، متن پیام کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پی حمله تروریستی به دبیرستان دخترانه سید الشهداء شهرک اتفاق در غرب کابل افغانستان و کشته شدن دست‌کم ۵۳ تن و زخمی شدن ۱۵۱ تن به شرح زیر است:

«به کدامین گناه کشته شدن؟؟؟!!! انتشار خبر و تصاویر حادثه دلخراش تروریستی مدرسه سیدالشهداء در غرب کابل افغانستان که به خاک و خون کشیده شدن ده ها دختر دانش آموز معصوم افغانستانی انجامید، دل و جان انسان های آزاده را در سراسر جهان آرزده نمود، سال های طولانی است که ملت مظلوم افغانستان اسیر جهالت های عده ای کور دل در درون کشور و در محاصره ارتش های تا دندان مسلح سرخ شوروی، ناتو و غرب و آمریکائیان و شاهد جنایت های مکرر در این سرزمین هستند که عاملان این جنایات همه مدعیان دروغین حقوق انسان ها و حقوق بشر هستند که باید در دادگاه ها و در ضمیر بیدار جهانیان پاسخگوی جرم خویش باشند.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با ابراز همدردی معلمان و دانش آموزان ایرانی این حادثه غمبار را به مردم شریف، مظلوم و مقاوم افغانستان معلمان و خانواده های داغدار دانش آموزان تسلیت عرض نموده و یقین داریم که انتقام این افراد معصوم و بیگناه بزودی توسط غیور مردان لشکر زینبی از جانیان و بانیان گرفته خواهد شد.

به ارواح پاک همه شهدا بویژه مدافعان حریم و حرم مبارزان با تروریسم و اشغالگران و در رأس آن سردار عزیز دلها شهید حاج قسم سلیمانی که سال های طولانی منشأ خدمات گسترده در ایجاد امنیت در منطقه و کشور افغانستان گردید درود می فرستیم و برای همه آنان در ماه رحمت الهی علو درجات را مسألت می‌نمائیم.»

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *