برگزاری اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور

برگزاری اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور

سادس/فارس اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور به میزبانی هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس و با همکاری انجمن دارت ایران، به شکل مجازی برگزار شد.

اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور، با حضور ۱۳۲ ورزشکار فرهنگی از ۲۰ استان کشور، به میزبانی هیئت ورزش دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان فارس و با همکاری انجمن دارت ایران، در بخش انفرادی و به شکل مجازی برگزار شد.

به گزارش سادس، در این دوره از رقابت‌ها که ۶۷ بانو و ۶۵ مرد ورزشکار فرهنگی، شرکت داشتند، در بخش بانوان فاطمه شیردل از خراسان شمالی، خدیجه هاشمی اردکانی از فارس، سحر نسودی از آذربایجان شرقی، افسانه مرادی از مرکزی و فاطمه مسلمی از فارس به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین در بخش آقایان مجتبی فروتن مقدم از خراسان جنوبی، حسین نیازی از آذربایجان غربی، محمد اسماعیل شادمهر و محسن زارع از خراسان شمالی و خلیل پشتیبان از گلستان به ترتیب مقام های اول تا پنجم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

به گفته رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس، در این دوره از رقابت‌ها به نفرات اول تا پنجم، جوایزی اعطا و از آنان قدردانی می‌شود.

آیت‌الله دهقان با یادآوری اینکه این نخستین دوره از مسابقات دارت فرهنگیان کشور بود که به شکل مجازی برگزار شد، مشارکت ورزشکاران در این مسابقات را خوب ارزیابی و از داوران و کمیته مجازی انجمن دارت کشور، قدردانی کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *