اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با پیگیری خاص استاندار تهران ۷۰ میلیارد تومان به بیمارستان‌های نیمه‌تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

به گزارش سادس، عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از اعضای شورای شهر و روستا به مناسبت روز شوراها گفت: پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان تهران احصاء شده و بر آن هستیم تا با برنامه‌ریزی تا پایان مدت قانونی دولت پروژه‌های ناتمام اثر گذار که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های تاثیرگذاری که مدیریت شهری بعدی نیز باید پیگیری کند جزو برنامه‌های ما است که شرایط کرونا بر روند کار تاثیر گذاشته و امید است به زودی از این شرایط عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: با پیگیری خاص استاندار تهران ۷۰ میلیارد تومان به بیمارستان‌های نیمه‌تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

چراغعلی افزود: یکی از عوامل تاثیرگذار بر روند مشارکت در انتخابات، شوراها هستند که امید است تجدید نظر در وضعیت صلاحیت‌ها صورت گیرد و افرادی که مستنداتی برای تایید صلاحیت دارند، پیگیری کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *