شرایط راضی کننده تیم بسکتبال باویلچر پارالمپیکی در اردوی تمرینی

شرایط راضی کننده تیم بسکتبال باویلچر پارالمپیکی در اردوی تمرینی

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنان در دومین مرحله اردوی آماده سازی گفت: انتظار نداشتیم بازیکنان در دومین مرحله اردو به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنند.

عباس آقا کوچکی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان جهت شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو ۷ مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی شده که دومین مرحله اردو با حضور ۱۵ بازیکن در تهران در حال برگزاری است. 

وی گفت: در این اردو با توجه به شرایط آمادگی خوب بازیکنان از نظر بدنی و فنی زودتر از انتظار به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم و روند پیشرفت بازیکنان راضی کننده بود.

آقاکوچکی با اشاره به اضافه شدن ۵ لژیونر از اردوی چهارم به ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که در اردوی دوم و سوم بازیکنان داخلی را از نظر آمادگی بدنی و مسائل تکنیکی و تاکتیکی به سطحی برسانیم تا در اردوی چهارم که بازیکنان لژیونر به ترکیب تیم اضافه می شوند، در شرایط مساوی قرار بگیرند.

وی با بیان این که ترکیب ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو در پایان اردوی چهارم مشخص خواهد شد، افزود: در پایان اردوی چهارم از بین بازیکنان داخلی و لژیونرهای دعوت شده به تیم، بهترین نفرات جهت اعزام به پارالمپیک توکیو شناسایی و معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اضافه کرد: برای آماده سازی بهتر تیم جهت حضور در پارالمپیک توکیو چند دیدار تدارکاتی در اردوی پنجم و ششم پیش بینی شده که در این دو اردو سعی داریم با ارزیابی مسائل تکنیکی و تاکتیکی تیم در بحث حمله و دفاع و تقویت کار گروهی، تیم خوبی را برای توکیو آماده کنیم. برنامه ریزی ما قرار گرفتن بر روی سکو است که امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم.

وی در پایان از حمایت های خوب فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای تداوم اردوها در شرایط کرونا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *