پیشکسوت کشتی کردستان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان شد

پیشکسوت کشتی کردستان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان شد

سادس/کردستان دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از انتصاب پیشکسوت کشتی کردستان به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد خبر داد.

سیدجلال عسگری در گفت و گو با سادس با اعلام این خبر اظهار کرد: جناب آقای رضا جباری از پیشکسوتان کشتی استان کردستان با حکمی از طرف علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور انتصاب شد.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان آزاد کار خود را در اردویی که در حال حاضر در شهرهای همدان و ساوه به طور مشترک برگزار می شود، برای اعزام به مسابقات آسیایی دهلی نو در سوم تیرماه و جهانی بوداپست مجارستان در 28تیرماه سال جاری آماده می کند.

دبیرفدراسیون کشتی ضمن خرسندی از این انتصاب، با بیان این موضوع که استان کردستان یکی از استان های پراستعداد در رشته کشتی است و به زودی اردوهای تیم های ملی پایه در این استان برپا می شود، ابراز امیدواری کرد انتخاب رضا جباری از پیشکسوتان و مدیران توانمند کشتی کردستان به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد، آغاز راهی برای پیشرفت هرچه بیشتر استعدادهای این استان و کسب جایگاه های مهم و ارزشمند در تیم های ملی کشتی کشور باشد.

گفتنی است رضا جباری پیش از این سابقه ریاست هیئت کشتی شهرسریش آباد کردستان و سرپرست تیم های پایه کشتی استان در مسابقات مختلف را در کارنامه خود دارد.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *