مرداسی: دلیل حمایت نکردن از نفت آبادان مبهم است

مرداسی: دلیل حمایت نکردن از نفت آبادان مبهم است

سادس/خوزستان بازیکن سابق نفت آبادان با بیان این‌که تمام مشکلات فعلی نفت ناشی از نبود پول و بودجه لازم است، گفت: سال‌ها است که دلیل حمایت نکردن از صنعت نفت، مبهم مانده است.

عباس مرداسی در گفت‌وگو با سادس درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: وضعیت صنعت نفت همه را نگران و ناراحت کرده است. تیم نفت آبادان حقش این نیست که بگذارند به بدترین حالت ممکن بیافتد و بعد به آن کمک مالی داشته باشند. صنعت نفت یک تیم قدیمی، ریشه دار و پرهوادار است و یکی از بهترین تیم‌های ایرانی از نظر هوادار محسوب می‌شود و یک تیم با ارزش است که مستحق کمک مالی و بودجه مناسب است.

وی ادامه داد: وزارت نفت اصلا نیازی نیست که به مردم آبادان کمک کند، بلکه این حق آبادانی‌ها است که بودجه لازم و کمک لازم به تیم صنعت نفت صورت بگیرد و این مهم باید انجام شود. محرومیت زیادی در آبادان وجود دارد و پتروشیمی و شرکت نفت نیز این همه از نظر محیط زیستی و آلودگی‌هایی که ایجاد می‌کنند، به مردم آبادان آسیب وارد می‌کنند، پس در پی ایجاد این آلودگی‌ها، کمک‌هایی که وزارت نفت به مردم آبادان می‌کند، یک هزارم درصد هم نمی‌شود و تعجب می کنم که چرا وزارت نفت به تیم‌های نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان کمک لازم را نمی‌کند و اگر هم کمکی می‌کند، منتی نیست.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: باید به صنعت نفت آبادان کمک کنند؛ این همه ثروت و منابع در آبادان وجود دارد و درست نیست با کمک نکردن به صنعت نفت آبادان، مردم زجر بکشند. گل‌گهر سیرجان دو فصل است که در لیگ برتر فوتبال حضور دارد، ببینید که چه مخارج و هزینه‌هایی برای این تیم انجام شده و چه بازیکن‌هایی جذب کرده‌اند و چرا نباید در زمان لازم از صنعت نفت حمایت کنند و با رهاکردن آن باعث شوند چنین اتفاقاتی برای آن رخ دهد؟ واقعا مشکلات در باشگاه نفت آبادان، تکراری و کلیشه‌ای شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات صنعت نفت آبادان تنها مالی است؟ گفت: اگر مشکلات فنی هم وجود داشته باشد آن هم باز به این برمی‌گردد که حقوق بازیکنان به موقع پرداخت نشده است و بازیکنان هم چون خانواده و مشکلات خاص خودشان را دارند، وقتی حقوق‌شان به موقع پرداخت نشود و دغدغه داشته باشند، طبیعتا این موضوع در مسائل فنی هم تاثیر می‌گذارد و سرمربی در چنین شرایطی می‌خواهد چه کار کند؟ حتی نمی‌توان ایرادی هم به مدیریت باشگاه گرفت زیرا وقتی از مراجع بالادستی پولی به او نمی‌رسد تا هزینه کند، قرار است دیگر چه کار کند؟

مرداسی افزود: به هر حال ایراد به وزارت نفتی است که باید از تیم حمایت کند اما میانه‌های راه تیم را رها می‌کند. باز هم تاکید می کنم این حق صنعت نفت آبادان نیست و ظلمی در حق مردم آبادان است. یک بار باید برای همیشه این مشکل حل شود و باشگاه باید در خصوص این مشکلات شفاف‌سازی کند. اگر از ابتدای فصل برای صنعت نفت بودجه‌ای مشخص در نظر نگیرند، تا ۵۰ سال دیگر هم تیم نفت به همین شکل اداره می‌شود و همچنان با مشکلات کلیشه‌ای و تکراری مواجه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ابتدای فصل همه خوشحال بودیم که صنعت نفت چنین نتایجی را رقم زده و در صدر جدول قرار دارد اما متاسفانه وزارت نفت با حمایت نکردن از نفت آبادان به مردم آبادان ظلم می‌کند. سال‌ها است که دلیل حمایت نکردن از صنعت نفت، مبهم مانده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: وقتی شرایط مالی باشگاه به هم ریخته و بازیکن چند ماه حقوق دریافت نکرده است، سرمربی در کارش دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند شکل تیمی‌ را حفظ کند. من تمام مشکلات فعلی صنعت نفت را نبود پول و بودجه لازم می دانم. ما امسال منتظر این بودیم که صنعت نفت حداقل به سهمیه آسیایی برسد اما به نوعی از همان ابتدا به دلیل مشکلات تکراری، ترس داشتیم که مبادا چنین بلایی سر نفت آبادان بیاید و متاسفانه همان چیزی که ترس داشتیم نیز به سر باشگاه نفت آمد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *