تساوی استقلال و الدحیل قطر در نیمه اول

تساوی استقلال و الدحیل قطر در نیمه اول

مصاف استقلال ایران و الدحیل قطر در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش سادس، در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال ایران و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقایق اول این بازی، توپ و میدان بیشتر شاگردان فرهاد مجیدی بود و آبی‌ها سعی داشتند روی دروازه حریف فرصت گلزنی ایجاد کنند اما تلاش استقلال به غیر از چند فرصت نصفه و نیمه، نتیجه‌ دیگری نداشت.

در ادامه تیم الدحیل مقداری به جلو کشید و سعی داشت با هجوم به نیمه زمین استقلال، دروازه رشید مظاهری را تهدید کند.

در دقیقه ۱۹ بازی، معز علی با هجوم به محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت مناسب شد اما شوت این بازیکن را رشید مظاهری دفع کرد. در ادامه الدحیل بازهم روی نقطه کرنر فرصتی گلزنی داشت که دروازه‌بان آبی‌ها مانع گلزنی قرمزپوشان قطری شد.

فشار تیم الدحیل بعد از این موقعیت‌ها بازهم ادامه داشت اما دفاع تیم استقلال و حضور رشید مظاهری باعث شد نتیجه بازی با تساوی بدون گل پیش برود.

استقلال در دقیقه ۲۵ بازی روی فرار فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد و در ادامه توسط شیخ دیاباته روی نقطه پنالتی به گل اول رسید تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پیش برود.

بازی بعد از گل اول استقلال شکل متعادل‌تری به خود گرفت. الدحیل بعد از دریافت گل اول سعی داشت با حضور در نیمه زمین استقلال نتیجه بازی را تغییر دهند اما آبی‌پوشان سعی در مدیریت بازی داشتند تا نتیجه پیروزی را برای خود حفظ کنند.

 مهدی قایدی در دقیقه ۳۶ این بازی با حضور در نیمه زمین الدحیل حرکتی انفجاری به سمت محوطه جریمه الدحیل داشت و با دریبل چند بازیکن شوتی روانه دروازه حریف کرد که با واکنش صالح زکریا همراه شد.

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول داور بازی به سود تیم الدحیل قطر اعلام پنالتی کرد و اولونگا موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کند تا این بازی با تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری (دقیقه ۲۳- هرویه میلیچ)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب الدحیل قطر: صالح زکریا، محمد موسی، مدهی بن عطیه، بسام الراوی، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، عبدالله الاحراق، سلطان البریک، معز علی، علی کریمی و  مایکل اولونگا.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *