مخزن اکسیژن‌ساز در اختیار استان مرکزی قرار می گیرد

سادس/مرکزی نماینده وزیر بهداشت گفت: با توجه به حجم بیمار موجود در مراکز درمانی استان مرکزی، خلوص اکسیژن بالای سر بیمار کم شده و نیاز است هرچه سریعتر مخزن ۲۰ تنی اکسیژن در اختیار استان قرار گیرد که پیگیری جهت این مهم سریعا انجام می شود.

نامدار عبدالهیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخش های کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به بازدید صورت گرفته کادر درمان و متخصصین اهتمام جدی در خصوص ارائه خدمت به بیماران داشتند و رضایتمندی بیماران نشان از همراهی و همکاری خوب بین مجموعه هئیت رئیسه استان دارد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و مردم نیز رعایت کنند.

وی افزود: بهترین و موثرترین راه پیشگیری از شیوع کرونا رعایت پروتکل هاست و از مردم انتظار می‌رود تا موارد لازم را رعایت کنند تا کادر درمان بتوانند رسیدگی بیشتری به افراد بدحال داشته باشند.

نماینده وزیر بهداشت تصریح کرد: کادر درمان در اراک با اخلاق و دلسوزانه به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: وجود صنایع فعال در زمینه تولید اکسیژن مایع یکی از ویژگی های استان مرکزی است، اما مخزن اکسیژن‌ساز در استان وجود ندارد که در تهران در اولین فرصت مکاتبه لازم با معاونت درمان انجام خواهد شد تا هرچه زودتر مخزن در اختیار استان قرار گیرد.

عبدالهیان اضافه کرد: در خصوص سایر تجهیزات مورد نیاز نیز با مکاتبه با معاون مربوطه، در صورت وجود کمبود، اقدامات لازم برای تامین اقلام صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *