انرژی ام کاهش یابد انصراف می دهم

انرژی ام کاهش یابد انصراف می دهم

سادس/قم رئیس هیئت تیر و کمان استان قم با بیان اینکه سعی می‌کنم به جای حرف در عمل برنامه های خود را نشان دهم و همه امور را نیز با اصول و علم پیش ببرم، گفت: با انرژی بالا به این عرصه وارد شدم و هر زمان که انرژی ام کاهش یابد انصراف می‌دهم و کار را به دیگران واگذار می کنم.

علی تلخابی، رئیس هیئت تیرکمان استان قم، در گفت وگو با سادس عنوان کرد: زمان قبول سرپرستی هیئت تیرکمان فقط یک نفر بیمه شده این رشته ورزشی وجود داشت؛ اما توانستیم با اعزام به مسابقات این جمعیت را به ۲۷ نفر برسانیم.

وی در تشریح برنامه های هیئت تیر کمان تصریح کرد: در سال اول تصمیم بر گسترش همگانی این ورزش داریم و در راستای تحقق این هدف نیز برای گروه های مختلف مانند دانشجویان، کارگران و…دوره های آموزش یک ماهه رایگان برگزار می‌کنیم و بعد افزایش تعداد ورزشکاران، برای افزایش انگیزه ورزشکاران در برهه های زمانی منظم مسابقاتی با جوایز نفیس برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که همه افراد حداقل به مدت یک ماه آموزش‌های این رشته را به  صورت رایگان ببینند و لذت این ورزش را تجربه کنند، اظهارکرد: جذابیت این رشته به  اندازه ای است که اگر افراد کمان در دست بگیرند به راحتی آن را کنار نخواهند گذاشت و باتوجه به عدم محدودیت سنی برای فعالیت در این رشته، ورزشی مناسبی برای فعالیت  های خانوادگی مانند مادر یا پدر با فرزندان است.

تلخابی بابیان اینکه در نظر داریم کلاس های توجیهی برای فعالیت مجدد داوران و مربیان پیشکسوت استان قم برگزار کنیم، افزود: پس از برقراری شرایط مطلوب در هیئت تیرو کمان در نظر داریم که تیمی حرفه ای با حضور بازیکنان حرفه ای استان تشکیل بدهیم تا این بازیکنان از هیئت قم در لیگ شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های رئیس فدراسیون تیر و کمان فعالیت در بخش معلولین و جانبازان است، تاکید کرد: بیشترین مرکز هیئت و تیرو کمان استان قم نیز برای بخش بانوان و معلولین است.

رئیس هیئت تیر و کمان استان قم با بیان اینکه سعی می‌کنم به جای حرف در عمل برنامه های خود را نشان دهم و همه امور را نیز با اصول و علم پیش ببرم، تصریح کرد: با انرژی بالا به این عرصه وارد شدم و هر زمان که انرژی ام کاهش یابد انصراف می‌دهم و کار را به دیگران واگذار می کنم و امیدوارم دوستان نیز در این مسیر همکاری های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدایی کار سختی در پیش داریم؛ اما امیدواریم با تبلیغات مناسب و برگزاری جشنواره های متعدد به اهداف خود برسیم، اظهارکرد: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که این رشته به جایگاه اصلی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه سالن مخصوص تیر وکمان واقع در میدان 72 تن در مسافت ۱۸ متری است که بیشتر برای مسابقات نوجوانان استفاده می شود، بیان کرد: تبلیغاتی برای برگزاری دوره یک ماهه آموزش رایگان انجام دادیم و متقاضیان فراوانی نیز ثبت نام کردند؛ اما به دلیل موقعیت سالن نرجس تعداد شرکت کنندگان کم بود.

وی با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده با مدیرکل ورزش و جوانان، قرار شده است که مکانی در مجموعه  تختی در اختیار تیر و کمان قرار بگیرد، اظهار کرد: با مذاکرات  صورت گرفته با مسئول تربیت بدنی حوزه علمیه نیز قرار شده که حوزه علمیه مکانی را در پردیسان در اختیار ورزش تیر و کمان قرار دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *