مانعی سر راه صعود فجر به لیگ برتر نمی بینم

مانعی سر راه صعود فجر به لیگ برتر نمی بینم

سادس/فارس مدافع بلندقامت تیم فجرشهید سپاسی شیراز اعتقاد دارد که همدلی رمز موفقیت تیمش در مسابقات این فصل بوده و ادامه این روند می تواند صعود به لیگ برتر را به همراه داشته باشد.

محمد قنبری  مدافع ۲۶ ساله و تبریزی فجری ها در گفت و گو با سادس، در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت : به لطف خدا پس از دو پیروزی که در سال جدید کسب کردیم، شرایط تیم خیلی بهتر شده. همدلی در بین بچه های تیم موج می زند و فکر می کنم همین بزرگترین نقطه قوت ماست.

قنبری درباره پیروزی فجرسپاسی که هفته گذشته در ارومیه به دست آمد گفت : بازی سختی داشتیم  و می دانستیم امتیاز گرفتن در ارومیه کار هر تیمی نیست، اما فکر می کنم تمامی بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند که موفق شدیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. خودم هم عملکرد خوبی داشتم و همیشه سعیم بر این است که بتوانم بهتر از بازی قبل باشم.

این مدافع که در ۱۷ بازی از ۲۰ بازی این فصل تیمش حاضر بوده، می گوید : در دو بازی ابتدای فصل که هنوز آقای کلانتری نیامده بودند، من در ترکیب اصلی قرار نگرفتم اما از زمانی که کادر فنی جدید آمد، در تمام مسابقات حاضر بودم به جز یک بازی که به دلیل چهارکارته بودن، محروم بودم.

وی درباره دو زمین مورد استفاده تیم فجر در مسابقات این فصل گفت : زمین چمن شهید دستغیب با اینکه مصنوعی است، اما حداقل صاف است و می توان روی آن به راحتی پاس داد اما متاسفانه زمین ورزشگاه پارس شرایط مناسبی ندارد و اصلا برای فوتبال بازی کردن مناسب نیست

قنبری که از وینسنت کمپانی مدافع سابق تیم ملی بلژیک و سهراب بختیاری زاده مدافع سابق تیم ملی ایران به عنوان الگوهای فوتبالی خود یاد کرد، در خصوص چگونگی پیوستنش به تیم فجرسپاسی گفت: در زمان نقل و انتقالات نیم فصل در سال ۹۸ از دو تیم بالای جدولی پیشنهاد داشتم و از این بین، پیشنهاد تیم فجرسپاسی را پذیرفتم، چون باشگاه بزرگی است و البته بحث خدمت سربازی ام هم بود و ترجیح دادم به این تیم بپیوندم. ضمن اینکه قرارداد من با فجر در پایان نیم فصل اولِ فصل بعد به پایان می رسد که در واقع پایان خدمت سربازی ام خواهم بود.

مدافع فجرسپاسی با اشاره به این نکته که امیر شبانی، علی جراح کار، مهدی قریشی و علی نعمتی بهترین مدافعانی هستند که او تا کنون در کنارشان بازی کرده، درباره احتمال صعود فجرسپاسی به لیگ برتر در پایان این فصل گفت :  برای صعود فجر به لیگ برتر، هیچ مانعی را پیش رویمان نمی بینم. فکر می کنم اگر خودمان باشیم، هیچ کس حریف ما نیست و امیدوارم بتوانیم صعود کنیم و مرحمی باشیم برای دل هواداران این تیم بزرگ که سال هاست از لیگ برتر دور افتاده اند.

به گزارش سادس، محمد قنبری در تیم های پایه تراکتورسازی تبریز رشد کرده و در رده بزرگسالان نیز در تیم های شهرداری تبریز، پدیده مشهد و گل ریحان البرز به میدان رفته است.

تیم فجرسپاسی شیراز که در پایان هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران در رتبه سوم جدول قرار دارد، روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در شیراز میزبان تیم صدرنشین مس کرمان خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *