یزدی: رسانه‌ها به خداحافظی‌ من، آب و تاب دادند / پا پس نمی‌کشم

یزدی: رسانه‌ها به خداحافظی‌ من، آب و تاب دادند / پا پس نمی‌کشم

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بعد از بازی با نساجی به خاطر این‌که از نوع بازی بازیکنانم ناراحت بودم در رختکن از آن‌ها خداحافظی کردم اما دوستان رسانه‌ای ظاهرا خیلی به این موضوع آب و تاب دادند و نوشتند که من استعفا داده‌ام، در حالی که استعفایی در کار نبود.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با سادس، درباره‌ ادامه‌ فعالیتش در باشگاه نفت‌مسجدسلیمان اظهارکرد: اصلا بحث استعفایی در کار نبود. بعد از بازی با نساجی به خاطر نتیجه‌ای که به دست آمده بود و نوع بازی بازیکنانم، واقعا از آن‌ها ناراحت بودم و گله‌مندی‌ام را نسبت به عملکردشان در رختکن عنوان کردم و بعد هم از آن‌ها خداحافظی کردم. اما دوستان رسانه‌ای ظاهرا خیلی به این موضوع آب و تاب دادند و نوشتند که من استعفا داده‌ام، در حالی که استعفایی در کار نبود و حتی اگر با مسئولان باشگاه هم صحبت کنید، آن‌ها اعلام می‌کنند که من استعفایی به باشگاه تحول ندادم و خداحافظی‌ام با بازیکنان به معنای استعفا نبود.

وی بیان کرد: اگر قرار بود نمانم، مسئولیت نفت را به عهده نمی‌گرفتم. من کارم را انجام می‌دهم، هر چند یکسری مشکلات وجود دارد اما این مشکلات دلیل نمی‌شود از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم. من پا پس نمی‌کشم و در تیم نفت هستم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره این‌که خود باشگاه نیز عنوان کرده که نتوانستیم یکسری خواسته‌های یزدی را برآورده کنیم و همین نیز موجب دلخوری سرمربی تیم شده است، گفت: من مربی‌ای نیستم که بخواهم درباره مشکلات در رسانه‌ها صحبت کنم. مشکلات وجود دارد و درباره آن‌ها با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام و باز هم صحبت می‌کنم. ضمن این‌که مجموعه مدیریت باشگاه و به ویژه شخص مدیرعامل در حال تلاش هستند تا مشکلات را مرتفع کنند. البته این‌که در حال تلاش هستند، اهمیت دارد اما در عین حالی که لازم است، کافی نیست زیرا برای داشتن یک پشتیبانی خوب و یک تیم خوب لیگ برتری، یکسری مشکلات داریم که باید حل شوند.

وی عنوان کرد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که همیشه در نیم‌فصل دوم شرایط تیم‌ها به دلایل مختلفی که قبلا هم به آن‌ها اشاره داشته‌ام، سخت‌تر می‌شود. اکنون تیم‌هایی که با ما در حال رقابت هستند خودشان را برای نیم‌فصل دوم تجهیز کرده‌اند و از نظر مالی نیز مبالغ بسیاری را برای رفع مشکلات‌شان در نظر گرفته‌اند ولی ما نمی‌دانیم که در ادامه مسیر وضعیت‌مان از نظر مالی به چه صورتی است. امیدوارم مشکلات حل شود تا به موفقیتی که انتظار می‌رود، دست پیدا کنیم. قطعا نفت مسجدسلیمان پتانسیل و توانایی لازم را دارد.

یزدی در پایان نیز گفت: تمرینات تیم امروز تعطیل است و تمرینات از فردا برای بازی پیش‌رو از سر گرفته می‌شود که خود من نیز در تمرین حضور پیدا می‌کنم و پرقدرت کارمان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *