سلطانی‌فر: با وجود تحریم‌ها، بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها فراهم کردیم

سلطانی‌فر: با وجود تحریم‌ها، بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها فراهم کردیم

وزیر ورزش و جوانان در دیدار نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی‌های جاکارتا و المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد.

به گزارش سادس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور به خاطر تحریم‌های ظالمانه، تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای  فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها مهیا کنیم، در ۴ ماه آینده نیزپشتیبانی‌ها از رشته‌های المپین‌ها مضاعف می‌شود.

وی گفت: بازدیدهایی از اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های توکیو توسط مسوولان برای بررسی وضعیت ملی پوشان صورت گرفت و از نزدیک شاهد تمرینات آن‌ها بودیم، این بازدیدها تا زمان اعزام ادامه خواهد یافت.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها”ضمن حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی با حذف موانع شرایط بهتری را برای فعالیت آن‌ها مهیا کنیم.

وی ادامه داد: نگاه ویژه دولت دوازدهم توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در اقصی نقاط کشور است. به طوری که تعداد ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در ۴ سال گذشته به ۲ هزار زمین در مناطق محروم رسیده است.

سلطانی‌فر گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی‌های جاکارتا، المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد. 

وی در پایان افزود: همدلی میان مسوولان ورزش کشور تا پایان دولت ادامه خواهد یافت چرا که مسیرتوسعه استمرار دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *