لوو: درباره بازگشت مولر و هوملس قبل از یورو تصمیم می‌گیرم

لوو: درباره بازگشت مولر و هوملس قبل از یورو تصمیم می‌گیرم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از باخت به مقدونیه از زمان بازگشت دو ستاره ژرمن ها به تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش سادس و به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان در خانه در دیداری عجیب برابر مقدونیه شمالی ۲ بر یک باخت تا این تیم بعد از ارمنستان و مقدونیه شمالی در رده سوم گروه خود قرار گیرد و موقعیت ژرمن ها برای صعود به جام جهانی سخت شود.

آخرین باری که آلمان در مقدماتی جام جهانی در خانه باخته بود به سال ۲۰۰۱ بر می گردد که مقابل انگلیس (مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲) بود. تیم انگلیس در آن دیدار آلمان ها را با نتیجه ۵ بر ۱ در مونیخ شکست دادند.

یواخیم لوو بعد از این دیدار گفت:  خیلی بعد از این دیدار ناامید شدم. امشب خسته بودیم و بازی ما فاقد طراوت و شادابی بود. بیش از حد اشتباه کردیم و کند بودیم. حریف دفاع عمیقی انجام داد و ما نتوانستیم راه حلی برای عبور از آن پیدا کنیم. در کل عملکرد ناامید کننده ای داشتیم و متاسفانه شکست خوردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا متس هوملس و توماس مولر می توانند به تیم ملی برگردند گفت: اکنون نمی توان به این سال پاسخ داد. این تصمیم در ماه می قبل از اردوی تیم برای یورو گرفته خواهد شد.

یواخیم لوو پیشتر اعلام کرده است که بعد از یورو از سمت خود به عنوان سرمربی این کشور کناره گیری می کند و هنوز جانشینی برای او انتخاب نشده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *