شکست شیمیدر مدعی در روز دبل‌دبل دیگو و کاظمی

شکست شیمیدر مدعی در روز دبل‌دبل دیگو و کاظمی

تیم شیمیدر قم در روز درخشش ستاره‌های خود، در یک بازی نزدیک مقابل اکسون شکست خورد.

به گزارش سادس، در ادامه بازی‌های‌ دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (جمعه) ۶ فروردین ۱۴۰۰ تیم اکسون تهران موفق شد در جریان یک بازی نزدیک، با حساب ۶۵ – ۶۲ شیمیدر قم را شکست دهد.

در این دیدار که تقابل شیمیدر قم مدعی عنوان قهرمانی با یکی از تیم‌های جوان لیگ بود، شاگردان البرز آبکناری در تیم اکسون با نتایج ۱۹-۱۳ و ۱۷-۱۶ کوارترهای اول دوم را پیروز شدند و در کوارترهای سوم و چهارم ۱۶-۱۵ و ۱۷-۱۴ تن به شکست دادند.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر، از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ هستند که در صورت باخت مقابل اکسون در بازی بعد، از دور رقابت‌ها کنار خواهند رفت.

“سومتو دیگو” سنتر تیم شیمیدر قم در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با کسب ۲۳ امتیاز و ۲۰ ریباند ضمن این که دبل‌دبل کرد، با تاثیرگذاری ۳۰ بهترین بازیکن زمین شد اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در این دیدار ارسلان کاظمی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران و شیمیدر قم نیز با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ پاس گل، دبل دبل کرد و با تاثیرگذاری ۱۸ دیگر ستاره شیمیدر بود.

«زوران ورکیچ» فوروارد تیم اکسون‌ نیز با کسب ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۱ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن تیمش شد، اما «کورین هنری» پوینت گارد اکسون با کسب ۲۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تهرانی‌ها بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *